Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Evo čime se zavaravate u poslovnom okruženju

U Forbesu, jednom od najuspješnijih poslovnih magazina na svijetu, uspjeli su dokučiti koje su tri najčešće laži kojima se zavaravamo u poslovnom svijetu.

Ljudska sposobnost samozavaravanja i racionalizacije uistinu je moćna. Pretpostavljamo da smo racionalna bića, a u stvari iracionalnim razmišljanjem sebi stvaramo neugodu i nesigurnost. Posebno kad su u pitanju poslovni svijet i odrađivanje svakodnevnih radnih zadataka.

U Forbesu, jednom od najuspješnijih poslovnih magazina na svijetu, uspjeli su dokučiti koje su tri najčešće laži kojima se zavaravamo u poslovnom svijetu.  Ekonomist Dan Ariely i novinar Jonah Lehrer autori su dviju knjiga koje govore o dotičnoj problematici – Predictably Irrational i How We Decide. Neke stvari na radnom mjestu i radne dužnosti koje obavljamo uzimamo zdravo za gotovo i ne razmišljamo previše o njima te nas na taj način takav stav često odvede na krivi put.

Povratna informacija zlata vrijedi i uz njenu pomoć možemo promijeniti način na koji razmišljamo i njime neminovno činimo samo štetu. Možemo tako jasno istaknuti tri laži koje se najčešće koriste i time samo otežavaju uspjeh i kredibilitet na radu.

1. Ljudi ne obraćaju pozornost na posao koji radim

Osim što je ovakvo razmišljanje netočno, ujedno je i pogubno za učinkovitost nas samih koji taj posao obavljamo, ali i za rezultate koji iz njega proizlaze. Istraživanje su pokazala da su ljudi u poslu, bez obzira na kojoj poziciji bili, itekako svjesni značenja svoga, ali i poslova koje obavljaju kolege im i koje su im pozicije na hijerarhijskoj ljestvici.

Upravo zbog toga ljudi su oprezni pri interakciji sa svojim kolegama, uočavaju njihove promjene raspoloženja i uvažavaju govor tijela.

Međusoban odnos kolega i njihovo uvažavanje ključan je detalj za postizanjem uspjeha u poslu i stvaranju kvalitetnije radne atmosfere. Tako da vjerujte, iako se možda nekad i ne čini tako, vaši nadređeni jednako kao i podređeni itekako su svjesni posla kojeg obavljate i kako to radite.

2. Posao koji radim govori sam za sebe

Ovo je pak klasična obmana svih onih koji mrze bilo kakav oblik samopromocije i argument za introvertiranost posebno kad su u pitanju oni koji mrze korporativnu politiku. Ako vam je imalo stalo do posla i karijere, govoriti ćete o svom poslu, takoreći raditi reklamu za ono što ste napravili jer ako se sami ne pobrinite za promociju, ni posao ni nitko drugi neće to napraviti umjesto vas.

Svoj posao radite najbolje što možete i jedino vi sami možete najbolje prezentirati što on znači i od kolike je važnosti. Zapamtite, da bi netko prepoznao vaš trud, on mora biti i vidljiv. Ne morate nužno govoriti o svom poslu, ali pronađite način da ga promovirate putem ideja koje su vama bitne.

3. Tko ima problema sa mnom, na to će mi i ukazati

Nitkome nije ugodno nekoga kritizirati ili mu priopćiti negativnu vijest. Stoga se nerijetko događa da se i od najmanjeg problema uspijeva stvoriti velika lavina koja može napraviti puno štete. Briga da nekoga ne biste povrijedili je krasna ljudska osobina, ali ona i nije od velike pomoći kada je u pitanju posao.

Potrebno je da ste cijelo vrijeme svjesni svoje pozicije, mišljenja drugih o vama i kvaliteti kojom obavljate zadano. Ako želite znati istinu, postavite dva pitanja kolegama kojima vjerujete – kakav je cjelokupni dojam koji ostavljate te što biste mogli napraviti ili promijeniti kako bi to najviše utjecaja ostavilo na vaš uspjeh?

Nakon ovakvog pristupa, budite sigurni da ćete dobiti potrebne i hvale vrijedne informacije koje vam mogu samo pomoći. Ne čekajte druge da sami krenu govoriti o tome, jer dok se to dogodi, šteta može već biti napravljena.

 

Izvor: She.hr.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.