Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Evo kako ćete udijeliti kritiku bez narušavanja poslovnog odnosa

Iskrena i korisna povratna informacija važan je dio svačije karijere i napredovanja.

Iskrena i korisna povratna informacija važan je dio svačije karijere i napredovanja.

Pozitivna povratna informacija je, naravno, odlična jer motivira zaposlenika da nastavi dobro raditi. No, i negativna informacija može imati pozitivan učinak jer pokazuje što pojedinac može popraviti kako bi postao još bolji.

S druge strane, onaj tko zna dati kvalitetnu povratnu informaciju (makar i negativnu) ujedno ima sposobnost utjecati na ljude i projekte te ih poboljšati. Kako je lakše dati dobru povratnu informaciju, donosimo vam, uz pomoć portala MojPosao, nekoliko savjeta kako uputiti konstruktivnu kritiku:

DA

– Pokažite da vam je stalo do osobe ili projekta. “Imaš moju punu podršku u ovom projektu…”

– Pokažite da razumijete ciljeve projekta. “Znam da se koncentriraš na jednu po jednu stvar…”

– Pokažite da ste promislili o toj novoj ideji. “Jasno mi je zašto si došao na tu ideju…”

– Jasno definirajte na što se točno referirate. “Kada sam ti poslao onaj privitak napisao sam da ga treba iskoristiti za…”

– Točno objasnite zašto mislite da je to problem. “Ako ovo ostavimo na pet stranica mislim da će sudionicima pasti koncentracija…”

– Pokažite da ste otvoreni za nova rješenja. “Mogu zamisliti da više odjela sudjeluje u ovom dijelu gdje raspravljamo o…

– Prepoznajte vlastite granice znanja/stručnosti. “Nisam inženjer elektrotehnike kao ti, ali jedna stvar koja nam je do sada bila korisna…”

NE

– Nemojte generalizirati ili pretjerivati. “Zlo mi je svaki put kad to vidim!”

– Nemojte davati bespotrebno nepristojnu povratnu informaciju. “Ova glupost mi je stvarno upropastila dobar početak dana…”

– Nemojte pretpostavljati da postoji samo jedno rješenje. “Neupitno je da će sve propasti, ako to prezentiraš na ovaj način jer će svi napustiti dvoranu.”

– Nemojte pretpostavljati da su sve uključene strane imale najgore motive. “Ma oni su pohlepni, kao uostalom i svi ostali iz njihove branše.”


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.