Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Evo kako je depilacija urodila jednim poslovnim uspjehom

Dijana Ćuzela prvi je poslovni ugovor potpisala kada je imala samo 21 godinu, a danas je vlasnica uspješne tvrtke Luxury cosmetics.

Dijana Ćuzela prvi je poslovni ugovor potpisala kada je imala samo 21 godinu, a danas je vlasnica uspješne tvrtke Luxury cosmetics.

Prije par godina, kad sam bila samo jedna prosječna gimnazijalka, slučajno sam saznala o novom svjetskom fenomenu koji je u potpunosti zarazio žensku populaciju – depilacija šećernom pastom ili egipatska depilacija. Kako sam i ja bila jedna od onih nesretnica koja je imala problematičnu kožu i razno razne nuspojave nakon depilacije, prošla mi je misao kroz glavu – „zašto ne probati, nemam što za izgubiti, uostalom ako je tolikim ženama šećerna pasta promijenila život na bolje, valjda neću biti iznimka.“ Rezervirala sam si termin kod kozmetičarke, i nestrpljivo čekala taj trenutak kad ću se naći oči u oči s proizvodom koji će mi kasnije promijeniti život za 180°. Tretman je prošao tako što sam zaspala, od bola nije bilo ni B, a od crvenila ni C.

Kako se moje prvo iskustvo sa šećernom pastom dogodilo još u srednjoj školi, tada mi misli sigurno nisu bile pokretanje biznisa, nego završiti uspješno školovanje, upisati se na fakultet i steći što više kvalifikacija koje bi mi kasnije omogućile kvalitetno zaposlenje. Međutim, srednja škola je završila, fakultet se upisao, prioriteti su se promijenili. Ono što mi je mjesecima počelo okupirati glavu su misli o osamostaljenju, neovisnosti i životu u kojem nikome ne moram odgovarati, a to se jedino može postići ukoliko sam sam svoj šef.

Prošlo je par mjeseci i „zakon privlačnosti“ se umiješao te sam ja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa upisala izborni kolegij E-business. Za potrebe kolegija morala sam zakupiti domenu (današnja – www.cleopatra.com.hr) i pokrenuti fiktivnu prodaju „xyz“ proizvoda. Kako sam se od srednje škole usavršila u pripremanju šećerne paste za egipatsku depilaciju, prva misao me odvela u tom smjeru – „zašto ćeš raditi nešto fiktivno, kad imaš priliku pokrenuti nešto ozbiljno, a možda i profitabilno“. U to vrijeme šećerne paste nije bilo u prodaji, a ja sam bila jedna od rijetkih koja je nakon višegodišnje vježbe uspjela standardizirati kućnu proizvodnju i postati „ozbiljan“ distributer prijateljicama. Čak smo otišle toliko daleko da smo se jednom mjesečno nalazile na zajedničkoj depilaciji, umjesto kavi, i provodile vrijeme spajajući ugodno s korisnim.

Projekt „šećerna pasta Cleopatra“ je započela i više me nitko nije mogao zaustaviti. Kako sam staroegipatski recept prilagodila sebi i svojim potrebama dodavanjem ljekovitih sastojaka (neven i aloe veru), odlučila sam svoj novi i inovativni recept zaštititi u Zavodu za intelektualno vlasništvo i prijaviti se 2011. godine na sajam inovacija PALEXPO u Švicarskoj, u Ženevi.

U Ženevi dogodilo se nešto nevjerojatno – osvojila sam zlatnu medalju za inovaciju na području kozmetike i medicine te posebnu nagradu Ruske Federacije za inovaciju. Nedugo zatim dobijam poziv od Hrvatske gospodarske komore koja me šalje u Južnu Koreju, u Seoul, na azijsku izložbu inovacija. U Seoulu osvajam srebrnu medalju za inovaciju, posebnu nagradu južnokorejskog Zavoda za intelektualno vlasništvo te posebnu nagradu predstavništva Europske udruge inovatorki.

Nakon povratka iz Seoula kreće rapidni razvoj moje novoosnovane firme LUXURY COSMETICS d.o.o. U samo 18 mjeseci uspjela sam putem drogerijskih market lidera proširiti svoje malo maštovito carstvo na cijelo područje bivše Jugoslavije te osnovati još jednu firmu: LUXURY COSMETICS d.o.o. Srbija koja će kasnije biti zadužena za izvoz prema Ruskoj Federaciji te prema članicama CEFTA-e.

Ono što je u cijeloj priči ljudima nevjerojatno je kako je jedna mlada djevojka započela svoju priču o uspjehu, tko stoji iza cijele njene priče. Međutim, objašnjenje je vrlo jednostavno – sastanak s užom i širom rodbinom urodio je plodom. Kao poduzetnik početnik bez materijalne imovine nisam mogla očekivati pomoć banaka već jedino rodbine. Sretna okolnost je bila što se cijela obitelj udružila i pružila mi podršku onda kad svi strepe za svoju egzistenciju budući da je kriza već debelo zahvatila hrvatsko gospodarstvo.

Njima sam, osim povrata investicije, dala nešto što novac ne može kupiti, a to je primjer da najbanalnija ideja može biti profitabilna te da će se novac naći ukoliko ga se dovoljno uporno traži. Međutim obiteljska sloga i solidarnost je ono što je neprocjenjivo i bez čega ne bih mogla pokrenuti posao, a kamoli plasirati šećernu pastu Cleopatra na tržišta izvan granica Lijepe Naše i to na police najjačih nacionalnih i internacionalnih drogerija.

O bliskoj budućnosti i planovima možete pročitati na poslovni.hr


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.