Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Facebook omogućio tagiranje fan pageova – brendovi imaju novi motiv za oglašavanje

Na Facebooku je danas više od pola milijarde ljudi, a većinu njih zanima i svaka nova mogućnost koju ponudi vodeća svjetska društvena mreža. Upravo danas Facebook je ponudio nešto novo – mogućnost tagiranja fan page stranica, dakle kompanija, medija, brendova…

Na Facebooku je danas više od pola milijarde ljudi, a većinu njih zanima i svaka nova mogućnost koju ponudi vodeća svjetska društvena mreža. Upravo danas Facebook je ponudio nešto novo – mogućnost tagiranja fan page stranica, dakle kompanija, medija, brendova…

Od sada na Facebook fotografije možete tagirati fan page stranica, a ne samo prijatelje kao do sada. Primjerice, na sliku prijatelja možete staviti tag fan page stranice bilo kojeg brenda na Facebooku, pjevača, glumca… Čak ne morate ni vi, a ni vaš prijatelj biti fan tog brenda.

Ovaj Facebookov potez mogao bi biti od velike koristi brendovima koji se na njemu oglašavaju. Ukoliko korisnici ovu promjenu usvoje, te na svoje, ili fotografije prijatelja masovno započmu postavljati tagove kompanija, novo tagiranje postat će novi marketinški benefit Facebooka. Naprimjer, ukoliko korisnik na sliku svog prijatelja tagira McDonald’s, taj će tag vidjeti svi oni koji tu sliku odluče pogledati.

Novi motiv za oglašavanje na FB-u

Na Profitiraj.hr smo nedavno pisali kako svaki treći oglas u SAD-u prikazan na internetu krajnji korisnik vidi upravo na Facebooku. Široka primjena „novog tagiranja“ značila bi dodatni benefit kompanijama koje se oglašavaju na Facebooku, a hoće li ono značiti nešto tvrtkama koje pružaju usluge marketinga na Facebooku pitali smo Daniela Ackermanna iz iSTUDIA, vodeće hrvatske tvrtke za oglašavanje na društvenim mrežama.

– Tagiranje bradnova na Facebook slikama je vrlo inovativna novost i biti će zanimljiv feature mnogim korisnicima. Bradnovi, s druge strane, dobivaju novi razlog napraviti dobru Facebook stranicu, jer im sa svakim tagiranjem raste visibility. Primjerice, svi zaljubljenici u iPhone će moći tagirati iPhone na svojim slikama. Kada korisnik ode na Facebook stranicu iPhone-a, moći će vidjeti slike mobitela u raznoraznim situacijama. Biti će zanimljivo vidjeti kako će comunity menageri koristiti novu mogućnost – kaže Ackermann.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.