Od sada na Facebook fotografije možete tagirati fan page stranica, a ne samo prijatelje kao do sada. Primjerice, na sliku prijatelja možete staviti tag fan page stranice bilo kojeg brenda na Facebooku, pjevača, glumca… Čak ne morate ni vi, a ni vaš prijatelj biti fan tog brenda.
Ovaj Facebookov potez mogao bi biti od velike koristi brendovima koji se na njemu oglašavaju. Ukoliko korisnici ovu promjenu usvoje, te na svoje, ili fotografije prijatelja masovno započmu postavljati tagove kompanija, novo tagiranje postat će novi marketinški benefit Facebooka. Naprimjer, ukoliko korisnik na sliku svog prijatelja tagira McDonald’s, taj će tag vidjeti svi oni koji tu sliku odluče pogledati.
Novi motiv za oglašavanje na FB-u
Na Profitiraj.hr smo nedavno pisali kako svaki treći oglas u SAD-u prikazan na internetu krajnji korisnik vidi upravo na Facebooku. Široka primjena „novog tagiranja“ značila bi dodatni benefit kompanijama koje se oglašavaju na Facebooku, a hoće li ono značiti nešto tvrtkama koje pružaju usluge marketinga na Facebooku pitali smo Daniela Ackermanna iz iSTUDIA, vodeće hrvatske tvrtke za oglašavanje na društvenim mrežama.
– Tagiranje bradnova na Facebook slikama je vrlo inovativna novost i biti će zanimljiv feature mnogim korisnicima. Bradnovi, s druge strane, dobivaju novi razlog napraviti dobru Facebook stranicu, jer im sa svakim tagiranjem raste visibility. Primjerice, svi zaljubljenici u iPhone će moći tagirati iPhone na svojim slikama. Kada korisnik ode na Facebook stranicu iPhone-a, moći će vidjeti slike mobitela u raznoraznim situacijama. Biti će zanimljivo vidjeti kako će comunity menageri koristiti novu mogućnost – kaže Ackermann.
