Sljedeći (i logičan) korak Facebooka ulazak je na tržište online grupne kupovine. Apsolutni lider s kojim će morati ukrstiti rogove na najvećem tržištu (SAD) je Groupon – tvorac samog koncepta grupne kupnje.
Hoće li Deals stići do Hrvatske?
Ovo će biti priča o borbi dvije megakompanije na svjetskoj razini – ali što je s domaćim igračima, koji još uvijek dobro posluju servisirajući lokalno tržište?
Boje li se oni (i trebaju li se uopće bojati) globalnih igrača i njihovog dolaska na malo tržište kao što je Hrvatska?
– Ne vidim Facebook i njihov novi projekt Deals kao direktnu konkurenciju – odgovara nam direktor portala Trebamto Tomislav Sinković.
Veliki će kupovati male i tako osvajati tržište
Sinković je na valu uspješnog i brzorastućeg biznisa grupnih kupovina pokrenuo portal Trebamto i više razmišlja o domaćim konkurentima. Smatra kako će veliki igrači, Groupon ili Facebook kupovati već gotove projekte koji su se pokazali uspješnima na nacionalnim tržištima i time jednostavno kupiti i dio tržišta koji taj hrvatski portal drži.
Facebook je za sutra (8.travnja) najavio konferenciju za novinare, a mediji spekuliraju kako se radi upravo o najavi Deals-a. Ostaje vidjeti kako će na bačenu rukavicu odgovoriti Groupon, a kako domaći portali – ukoliko Facebook na silu i veliki broj korisnika u Hrvatskoj odluči „pregaziti“ lokalnu ponudu.