Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Facebook pokreće Deals – je li to kraj domaćih portala grupne kupovine?

Facebookova dugoročna strategija može se objasniti sljedećom vizijom njihovih stratega – vaš FB profil postat će vaš online identitet. Mnogo pokazatelja govori u prilog toj tezi. Velika korisnička baza, mogućnost like-a na gotovo svim portalima, FB mail, socijalna mreža… A sada i ulazak u visokoprofitabilno tržište grupne kupovine…

Facebookova dugoročna strategija može se objasniti sljedećom vizijom njihovih stratega – vaš FB profil postat će vaš online identitet. Mnogo pokazatelja govori u prilog toj tezi. Velika korisnička baza, mogućnost like-a na gotovo svim portalima, FB mail, socijalna mreža… A sada i ulazak u visokoprofitabilno tržište grupne kupovine...

Sljedeći (i logičan) korak Facebooka ulazak je na tržište online grupne kupovine. Apsolutni lider s kojim će morati ukrstiti rogove na najvećem tržištu (SAD) je Groupon – tvorac samog koncepta grupne kupnje.

Hoće li Deals stići do Hrvatske?

Ovo će biti priča o borbi dvije megakompanije na svjetskoj razini – ali što je s domaćim igračima, koji još uvijek dobro posluju servisirajući lokalno tržište?

Boje li se oni (i trebaju li se uopće bojati) globalnih igrača i njihovog dolaska na malo tržište kao što je Hrvatska?

– Ne vidim Facebook i njihov novi projekt Deals kao direktnu konkurenciju – odgovara nam direktor portala Trebamto Tomislav Sinković.

Veliki će kupovati male i tako osvajati tržište

Sinković je na valu uspješnog i brzorastućeg biznisa grupnih kupovina pokrenuo portal Trebamto i više razmišlja o domaćim konkurentima. Smatra kako će veliki igrači, Groupon ili Facebook kupovati već gotove projekte koji su se pokazali uspješnima na nacionalnim tržištima i time jednostavno kupiti i dio tržišta koji taj hrvatski portal drži.

Facebook je za sutra (8.travnja) najavio konferenciju za novinare, a mediji spekuliraju kako se radi upravo o najavi Deals-a. Ostaje vidjeti kako će na bačenu rukavicu odgovoriti Groupon, a kako domaći portali – ukoliko Facebook na silu i veliki broj korisnika u Hrvatskoj odluči „pregaziti“ lokalnu ponudu.


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.