Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Facebook pokreće Deals – je li to kraj domaćih portala grupne kupovine?

Facebookova dugoročna strategija može se objasniti sljedećom vizijom njihovih stratega – vaš FB profil postat će vaš online identitet. Mnogo pokazatelja govori u prilog toj tezi. Velika korisnička baza, mogućnost like-a na gotovo svim portalima, FB mail, socijalna mreža… A sada i ulazak u visokoprofitabilno tržište grupne kupovine…

Facebookova dugoročna strategija može se objasniti sljedećom vizijom njihovih stratega – vaš FB profil postat će vaš online identitet. Mnogo pokazatelja govori u prilog toj tezi. Velika korisnička baza, mogućnost like-a na gotovo svim portalima, FB mail, socijalna mreža… A sada i ulazak u visokoprofitabilno tržište grupne kupovine...

Sljedeći (i logičan) korak Facebooka ulazak je na tržište online grupne kupovine. Apsolutni lider s kojim će morati ukrstiti rogove na najvećem tržištu (SAD) je Groupon – tvorac samog koncepta grupne kupnje.

Hoće li Deals stići do Hrvatske?

Ovo će biti priča o borbi dvije megakompanije na svjetskoj razini – ali što je s domaćim igračima, koji još uvijek dobro posluju servisirajući lokalno tržište?

Boje li se oni (i trebaju li se uopće bojati) globalnih igrača i njihovog dolaska na malo tržište kao što je Hrvatska?

– Ne vidim Facebook i njihov novi projekt Deals kao direktnu konkurenciju – odgovara nam direktor portala Trebamto Tomislav Sinković.

Veliki će kupovati male i tako osvajati tržište

Sinković je na valu uspješnog i brzorastućeg biznisa grupnih kupovina pokrenuo portal Trebamto i više razmišlja o domaćim konkurentima. Smatra kako će veliki igrači, Groupon ili Facebook kupovati već gotove projekte koji su se pokazali uspješnima na nacionalnim tržištima i time jednostavno kupiti i dio tržišta koji taj hrvatski portal drži.

Facebook je za sutra (8.travnja) najavio konferenciju za novinare, a mediji spekuliraju kako se radi upravo o najavi Deals-a. Ostaje vidjeti kako će na bačenu rukavicu odgovoriti Groupon, a kako domaći portali – ukoliko Facebook na silu i veliki broj korisnika u Hrvatskoj odluči „pregaziti“ lokalnu ponudu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.