Baiduov direktor za međunarodne komunikacije, Kaiser Kuo, potvrdio je Zuckerbergov posjet. Fotografije Marka u Baidu brzo su preplavile Internet.
Kako preko velikog „firewall of China“?
– Očito je da neću poricati ono što je na slikama – ističe Kuo, dodajući da je Zuckerberg ručao s Baiduovim osnivačem Robinom Liom.
Zuckerbergov posjet Baidu pokrenuo je lavinu pitanja. Osim Rusije, Kina je još jedno veliko tržište na kojem Facebook još nije zagospodario.
Kao i mnoge druge online usluge, Facebook je blokiran u Kini.
Pretpostavlja se kako je Zuckerbergov plan uz pomoć Baidu tražilice, prevladati veliki „firewall of China“. Hoće li uspjeti u tome, vrijeme će pokazati.
1,3 milijarde potencijalnih korisnika
Do sada, veliko kinesko tržište pokazalo se nerješiva zagonetka za mnoge zapadne tvrtke, uključujući i Google, koja se bori uhvatiti korak s Baidu.
Ukoliko Facebook kroči na kinesko tržište, to će biti veliki dobitak za kompaniju. Riječ je o 1,3 milijarde potencijalnih korisnika koji su san ne samo Facebooka, već i ostalih tehnoloških divova. Bio bi to Facebookov vjetar u leđa s najvećim konkurentnom, Googleom, kojem kinesko tržište predstavlja bolnu točku, jedino mjesto na svijetu kojim ta tražilica ne dominira.