Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Kako se ponašati na razgovoru za posao

pixabay.com

Tijekom razgovora za posao poslodavac ocjenjuje motivaciju kandidata, njegove komunikacijske vještine i osobnost, te mogući doprinos kandidata tvrtki. Očito je da se radi o obostranom interesu, i poslodavca i posloprimca s ciljem prikupljanja informacija o drugoj strani. Sama pomisao na još jedan u nizu intervjua, većini nezaposlenih stvara grč u želucu. U nastavku vam donosimo par kratkih savjeta na koje možda nikada niste obratili pažnju, a vezani su za ponašanje na razgovoru za posao:

1. Ne kasnite. Putovanje do tvrtke u koje idete na razgovor pažljivo pripremite kako biste izbjegli eventualno kašnjenje. Kašnjenje može ostaviti dojam neodgovornog zaposlenika.

2. Nemojte doći prerano. Ne želite nervozno sjediti i čekati da vas pozovu. Planirajte doći nekih 10 minuta ranije prije ugovorenog termina. Radije pričekajte ispred ili u obližnjem kafiću.

3. Ne zaboravite osmijeh. Uz sve ostale kvalifikacije koje posjedujete, većina poslodavaca želi i ugodne suradnike.

4. Budite ljubazni i prema zaposleniku na recepciji. Nikad se ne zna, poslodavac može i njih pitati kakav ste dojam ostavili i kako ste se ponašali dok ste čekali termin.

5. Isključite mobitel. Nemojte ga čak niti pogledavati, iako je većina nas gotovo ovisna o pametnim telefonima i ne zna kako “preživjeti” bez Vibera ili Twittera. Nemojete  dozvoliti da je mobitel smetnja prilikom intervjua, jer se poslodavac može zapitati koliko vremena provodite na Facebooku ili nekoj drugoj mreži.

6. Pazite kako sjedite. Sjedite nagnuti prema naprijed. To ostavlja dojam zainteresiranosti. Na koncu, nije baš ni pristojno sjediti zavaljeno, kao da ste u kinu.

7. Ne govorite monotono. Naglasite u razgovoru ključne stvari. Poslodavci vole energične i angažirane zaposlenike.

8. Ne gledajte na sat. Možete biti potpuno pogrešno shvaćeni. Ne želite da poslodavac misli kako ste u žurbi ili da vam je dosadno.

9. Nemojte grickati tijekom intervjua, ni gumu za žvakanje nemojte „natezati“. Ni kavu ne donosite sa sobom.

10. Ako je intervju, slučajno, organiziran uz neki ručak, pazite što ćete naručiti. Nezgodno je “srkati” špagete. Izbjegavajte naručivanje alkohola. Postoji opasnost da vam se “razveže” jezik i to u negativnom kontekstu.

11. Pazite što ste obukli. Ne smijete biti ni ležerni, ali ni pretjerano službeni. Proučite gdje idete na razgovor za posao.

12. Prije svakog odgovora pažljivo poslušajte pitanje. Pokušajte shvatiti što se krije i iza najjednostavnijeg pitanja prije nego odgovorite.

13. Ako stvari krenu u pogrešnom smjeru, nemojte djelovati bezvoljno i nervozno. To jednostavno može biti znak poslodavcu kako reagirate kada ste pod pritiskom. Ne paničarite.

14. Bez ljutitog tona. Stresna pitanja su također pokazatelj načina na koji reagirate u stresnim situacijama.

15. Ako je više ispitivača, nemojte igrati na kartu simpatija. Posve je prirodno da su nam neki ljudi simpatičniji od drugih. Jednako se usredotočite na sve ispitivače, jer ne znate tko od njih ima najviše utjecaja na donošenje odluke.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.