Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Facebook uskoro objavljuje novi dizajn – još efikasnije oglašavanje i veći prihodi

Vodeća svjetska društvena mreža Facebook trenutno testira novi dizajn. Na internetskom servisu koji godišnje od oglašivača generira preko dvije milijarde dolara prihoda svaki detalj može značiti desetak milijuna dolara više, ili manje. Ovo su novosti koje bi Facebookove prihode mogle dodatno povećati…

Vodeća svjetska društvena mreža Facebook trenutno testira novi dizajn. Na internetskom servisu koji godišnje od oglašivača generira preko dvije milijarde dolara prihoda svaki detalj može značiti desetak milijuna dolara više, ili manje. Ovo su novosti koje bi Facebookove prihode mogle dodatno povećati…

Kako tvrde dobro upućeni izvori američkih tehnoloških portala glavna odredba novog Facebookovog dizajna trebala bi se odnositi na oglase. Prema Inside Facebooku novi dizajn omogućit će korisnicima da na početnoj stranici pregledavaju novosti i objave svojih prijatelja scrollajući samo news feed, dok će oglasi ostati statični. Tako će korisnik bez obzira na scroollanje u vidnom polju uvijek imati oglase, za koje se pretpostavlja da Facebooku generiraju preko 2 milijarde dolara prihoda godišnje.

Novi Facebookov dizajn kao pozitivnu vijest zasigurno će prihvatiti programeri i brendovi koji se na društvenoj mreži oglašavaju i putem različitih aplikacija. Kao i plaćeni oglasi, aplikacije će od sada biti uvijek vidljive, bez obzira nalazio se korisnik na vrhu ili dnu news feeda. Što novi dizajn znači brendovima koji se oglašavaju na Facebooku, ali i tvrtkama koje nude usluge oglašavanja na vodećoj svjetskoj društvenoj mreži pitali smo Daniela Ackermanna, suvlasnika tvrtke iSTUDIO koja na Facebooku vodi marketing za neke od najvećih hrvatskih brendova.

– Facebook povremeno napravi promjene u korisničkom sučelju kako bi se izvukao maksimum iz informacija te postigla što veća iskoristivost prostora i što veći korisnički doživljaj. U trenutnom dizajnu je činjenica da ukoliko korisnik mišem scrolla niže veći dio ekrana ostaje prazan te su zbog toga odlučili lijevi (grupe, bookmarkci, bitni linkovi, chat) i desni (eventi, preporuke, reklame) stupac napraviti fiksnima. Smatram da će time omogućiti s jedne strane bolji doživljaj samim korisnicima, no s druge strance i veću vidljivost samih bookmarka aplikacija (bitno za promociju aplikacija) i naravno oglasa. Za oglase će ovo značiti da će impresija više vrijediti odnosno postići će se mnogo veći CTR (click through rate). Kratkoročno će to biti dobitak za oglašivaće, dugoročno će se to osjetiti na cijeni oglasa odnosno bidu. Kako bilo, ovaj potez će još više osnažiti oglašavanje na Facebook platformi i učiniti ga još snažnijim marketinškim alatom – kaže Daniel Ackermann iz iSTUDIO-a.

Još jedan od noviteta koji nosi  redizajn je novi feed happening now s čijim je testiranjima Facebook započeo još prošlog tjedna, ali na vrlo malom broju korisničkih računa.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.