Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Facebook uvodi novosti u online oglašavanje

Facebook mijenja pravila igre, Mark Zuckerberg uvodi novi trend u online oglašavanje jer je broj klikova na oglase u stalnom padu.

Facebook mijenja pravila igre, Mark Zuckerberg uvodi novi trend u online oglašavanje jer je broj klikova na oglase u stalnom padu.

Zuckerberg se potpuno okreće marketingu! Facebook želi navesti oglašivače da više pažnje posvete uključenosti i interakciji korisnika, a klikovi više nisu toliko važni.  Naime, pravi razlog rzapravo se krije u stalnom padu broja klikova na oglasima.

Obzirom da mu je glavni cilj da do kraja godine zaradi tri milijarde dolara od oglašavanja, izgledno je da će ovakav online marketinški pristup polučiti financijske rezultate, ali i zadržati oglašivače.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.