Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Facebook uvodi novosti u online oglašavanje

Facebook mijenja pravila igre, Mark Zuckerberg uvodi novi trend u online oglašavanje jer je broj klikova na oglase u stalnom padu.

Facebook mijenja pravila igre, Mark Zuckerberg uvodi novi trend u online oglašavanje jer je broj klikova na oglase u stalnom padu.

Zuckerberg se potpuno okreće marketingu! Facebook želi navesti oglašivače da više pažnje posvete uključenosti i interakciji korisnika, a klikovi više nisu toliko važni.  Naime, pravi razlog rzapravo se krije u stalnom padu broja klikova na oglasima.

Obzirom da mu je glavni cilj da do kraja godine zaradi tri milijarde dolara od oglašavanja, izgledno je da će ovakav online marketinški pristup polučiti financijske rezultate, ali i zadržati oglašivače.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.