Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

FlixBus slavi 6 godina u Hrvatskoj

Ulaskom FlixBusa u Hrvatsku, autobusna je industrija doživjela preobrazbu i tehnološku modernizaciju.

Na današnji dan, točno prije šest godina, FlixBus je krenuo s prvim međunarodnim autobusnim linijama iz 4 najveća hrvatska grada: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Vrlo brzo, a zahvaljujući hrvatskim autobusnim prijevoznicima, mreža autobusnih linija razgranala se kroz cijelu Hrvatsku povezujući tako i manje i veće destinacije međusobno te s ostatkom Europe. FlixBus putnici tako nisu samo stanovnici Hrvatske već i mnogobrojni turisti koji pristižu u Hrvatsku iz svih krajeva Europe, ali i svijeta.

Ulaskom FlixBusa u Hrvatsku, autobusna je industrija doživjela preobrazbu i tehnološku modernizaciju. Prilagodila se potrebama modernog putnika te ponudila visoku razinu usluge tijekom putovanja.

Zahvaljujući visokoj kvaliteti usluge, jednostavnom načinu kupovanja karata, dostupnosti mnogobrojnih destinacija diljem Europe, te omjeru usluge i cijene karata, vožnja autobusima prepoznata je danas ne kao alternativa osobnim vozilima ili zrakoplovima, već kao prvi izbor prilikom putovanja.

Stalan rast cijena goriva, dodatni je poticaj putnicima da se odluče upravo za vožnju autobusima što je cjenovno isplativije, ali i ekološki prihvatljivije. Tipičan Flixbus autobus emitira 23 g CO2 po km po osobi što je 6 puta manje od putovanja automobilom i gotovo 9 puta manje od putovanja zrakoplovom.

Inovativnim poslovnim modelom koji je tijekom pandemijskih godina pokazao svoju fleksibilnost i prilagodljivost postojećem stanju na tržištu, odnosno praćenjem potrebe putnika za kretanjem, očuvanjem postojeće mreže linija te nadogradnjom istih, FlixBus građanima i dalje pruža mogućnost nesmetanog kretanja kroz Hrvatsku, ali i kroz Europu. Da su putnici vjerni zelenim autobusima te željni putovanja, ukazuje rast s početka predsezone od 20% više putnika u odnosu na posljednju rekordnu 2019. godinu.


Ekonomija

Za logističke tvrtke ključni su održivost i inovativnost kako bi ostale otporne i konkurentne na takve promjene.

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.