Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Generacija Z i Milenijalci teže balansu i zalažu se za promjene

Konačno, dobro fizičko i emocionalno zdravlje, prikladan partner i zadovoljavajući posao tri su najvažnija faktora pri razmatranju roditeljstva.

S ciljem da dodatno doprinese unaprjeđenju zdravstvene slike europske populacije, istraživanje stavova mladih europskih građana o održivosti, inovacijama, zdravlju, roditeljstvu, raznolikosti i inkluzivnosti te drugim zanimljivim temama, putem Ankete “Sustainable or nothing: The future that Europe’s Millennials and Zeta are dreaming about”, provela je vodeća znanstvena i tehnološka tvrtka Merck.

Istraživanje je obuhvatilo više od 6000 osoba u dobi od 18 do 24 godine (generacija Z) i 25 do 35 godina (milenijalci) iz 10 europskih zemalja (Austrija, Francuska, Njemačka, Mađarska, Italija, Norveška, Poljska, Portugal, Španjolska i Velika Britanija).

Godina 2022. proglašena je Europskom godinom mladih i stavlja mlade Europljane u središte pozornosti s ciljem izgradnje bolje, održivije, inkluzivnije i digitalne budućnosti.“, izjavio je Schalk Opperman, predsjednik Uprave Merck d.o.o. i direktor Merck-a Hrvatska i Slovenija. Nema boljeg vremena za njih da govore o svojim željama i očekivanjima, a ni za nas koji težimo biti referentna znanstvena i tehnološka tvrtka koja aktivno sluša mišljenja mladih“.

U pogledu održivosti, 39 % generacije Z i milenijalaca slažu se da su zdravlje i medicina među najbitnijim temeljima održivog društva. Također, Europljani smatraju da poštuju okoliš, osobito milenijalci (87 % smatra da poštuju okoliš u usporedbi s 82 % populacije Gen Z). Mlade žene spremnije su promijeniti svoje navike kako bi smanjile ugljični otisak u odnosu na mlade muškarce (85 % naspram 78 %) dok se mladi Europljani slažu se da su rak (52 %), ekološke prijetnje (43 %) te neodrživa potrošnja i proizvodnja (29 %) tri glavna svjetska izazova s kojima se danas suočavamo. Mlade žene više se bave nejednakošću spolova te nedostatkom inkluzivnosti i raznolikosti nego muškarci (32 % njih istaknulo je to u odnosu na samo 20 % muškaraca).

Generacija Z više govori o jednakosti, raznolikosti i inkluzivnosti nego milenijalci (39 % u odnosu na 30 %), ali milenijalci više raspravljaju o održivosti (38 % u odnosu na 29 %). U stvari, više milenijalaca povezuje budućnost s održivošću (25 %) u odnosu na generaciju Z (18 %). 2 od 3 mladih Europljana smatraju da su inicijative povezane s ravnopravnošću spolova, raznolikosti i inkluzivnosti neki od najvažnijih aspekata pri odabiru posla, odmah nakon plaće. Generacija Z ističe poštivanje različitosti (28 %) i spremnost na prihvaćanje i delegiranje odgovornosti (25 %) kao osobine idealnog menadžera ili vođe, dok su milenijalci skloniji suosjećanju i nadahnutosti (30 %) te sposobnosti stvaranja korporativnog okruženja koje prepoznaje talenat i vještine (28 %).

Kada je riječ o praćenju savjeta o zdravom načinu života, tri glavna izvora informacija su zdravstveni djelatnici (55 %), agencije vezane za zdravstvene djelatnosti (43 %) i službeni profili javnih ili privatnih subjekata na društvenim mrežama (37 %), a iza njih slijede kreatori ili diseminatori zdravstvenih sadržaja: 35 % Europljana oslanja se na njih, osobito mlade žene (38 %) koje su i sklonije raspravljati o fizičkom i emocionalnom zdravlju nego mladi muškarci (54 % smatra to uobičajenom temom za razgovor, u usporedbi s 36 % muškaraca).

Konačno, dobro fizičko i emocionalno zdravlje, prikladan partner i zadovoljavajući posao tri su najvažnija faktora pri razmatranju roditeljstva. 33 % Europljana istaknulo je da će „ujedinjena i mirna Europa“ biti važan čimbenik za razmatranje roditeljstva. Štoviše, razumijevanje i fleksibilnost rada ono je što bi većini mladih Europljana bilo potrebno kad bi se morali brinuti o drugim ljudima (59 %).

Mlade žene ističu važnost psihološke podrške više od muškaraca (55 % naspram 44 %). Za generaciju Z, materijalna i financijska potpora jednako je bitna kao i psihološka, ali za milenijalce, prva je najbitnija.

Pročitajte još:

Ljudski resursi

Iako su prošle godine na prvom mjestu faktora kojima se vodimo kod odabira novog posla bili međuljudski odnosi, ove je godine inflacija očito odradila...

Poduzeća

Grupacija Kofola više je puta potvrdila da se može nositi s krizom i održati financijsku disciplinu čak i u teškim razdobljima.

Lifestyle

Prekrasan prostor koji se proteže na čak 170 kvadrata, zaokružen je u savršenu cjelinu jer gdje god uputili pogled, oduševljenje neće izostati. Zvonimir Franić...

DOP

U petak, 25. studenog, dm obilježava Giving Friday, potpuno drukčiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u 171...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.