Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Gorenje prvo polugodište zaključilo s 4,9 milijuna eura dobiti

Slovenski proizvođač kućanskih aparata Gorenje u prvih je šest mjeseci ove godine ostvario 4,9 milijuna eura čiste dobiti, dok je u isto vrijeme lani bilježio 18 milijuna eura gubitka, objavljeno je danas iz Gorenja.

Slovenski proizvođač kućanskih aparata Gorenje u prvih je šest mjeseci ove godine ostvario 4,9 milijuna eura čiste dobiti, dok je u isto vrijeme lani bilježio 18 milijuna eura gubitka, objavljeno je danas iz Gorenja.

Kombinacija modernog dizajna, petogodišnjih garancija i zvučnih imena arhitekata i dizajnera koji rade na pojedinim linijama Gorenjevih proizvoda očito daje dobre poslovne rezultate.

Dobit 19,7 milijuna eura

Dopadljiv dizajn sve više prolazi i na inozemnim tržištima, a Grupa Gorenje je u prvih šest mjeseci ostvarila konsolidirani prihod od prodaje u iznosu 610 milijuna eura, što je 7,4 posto više nego u prvoj polovici prošle godine.

Gorenje je u prvih šest mjeseci imao 19,7 milijun eura dobiti iz poslovanja (EBIT) dok je u isto vrijeme lani imalo gubitak od 7,5 milijuna eura.

Čekaju se rezultati dokapitalizacija

Predsjednik Uprave Gorenja Franjo Bobinac na današnjoj je konferenciji za novinare u Velenju šestomjesečne rezultate ocijenio dobrim.

U drugoj polovici godine u Gorenju očekuju da će stabilnosti poslovanja grupe pridonijeti učinci dokapitalizacije IFC-a (Međunarodna financijska korporacija, dio Grupe Svjetske banke) i restrukturiranja duga, a poslovanju će pridonijeti i jesenska dokapitalizacija, otvorena za sve postojeće dioničare, kao i uključivanje preuzete švedske tvrtke Asko.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.