Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Građani očekuju božićnicu u iznosu od 1.380 kn

Povodom nadolazećih blagdana, mnogi zaposlenici se nadaju isplati svojevrsne godišnje nagrade. Koliko građana očekuje ‘blagdansku’ nagradu i u kojem obliku, istražio je MojPosao na više od 300 ispitanika.

Najviše očekujemo novac i to u iznosu od 1.380 kuna

Ove godine božićnicu očekuje 60% ispitanika, što je više nego prošle godine kada je istu očekivalo 55% ispitanika. Ispitanici koji ne očekuju ‘blagdansku’ nagradu kao razlog njenog izostanka navode politiku tvrtke (59%).

Većina ispitanika, kao i dosadašnjih godina, očekuje novac (87%) i to u prosječnom iznosu od 1.380 kuna što je za 121 kunu više nego prošle godine. Bon za kupovinu ove godine očekuje 30% ispitanih, dok ih se 19% nada poklon paketu.

U najvećoj mjeri božićnicu očekuju zaposlenici državnih tvrtki (80%), a zatim zaposlenici privatnih tvrtki (69%). Božićnici se najmanje nadaju ispitanici zaposleni u institucijama (55%).

Božićnici se najviše nadaju zaposlenici velikih (79%) i srednjih (62%) tvrtki, a u najmanjoj mjeri zaposlenici malih tvrtki (55%).

Prošle godine nas je razveselila božićnica u iznosu od 1.154 kune

Prošle godine božićnicu je dobilo 53% ispitanika, što je nešto više nego prethodne godine kada je 44% ispitanika bilo nagrađeno božićnicom.

Tim ispitanicima božićnica je u najvećoj mjeri isplaćena u novcu (71%) i to u prosjeku 1.154 kune, što je za 16% više nego 2014. godine kada je prosječna božićnica iznosila 999 kuna. Bon za kupovinu primilo je 39% zaposlenih, a 13% ih je dobilo poklon paket.

Prošle godine božićnicu su u najvećoj mjeri primili zaposlenici privatnih tvrtki u stranom vlasništvu (76%), a zatim zaposlenici privatnih tvrtki u domaćem vlasništvu (70%). Božićnicu je dobilo 65% ispitanika zaposlenih u državnim tvrtkama, dok su zaposlenici hrvatskih institucija u najmanjoj mjeri dobili božićnicu (41%).

Božićnica – pravo radnika ili dobra volja poslodavca?

Ove godine 55% ispitanika navodi da je božićnica dobra volja poslodavca, dok je u 2015. to smatralo čak 63% ispitanika.

Da je božićnica ‘pravo radnika’ najviše smatraju zaposlenici državnih tvrtki (58%), a tog su mišljenja najmanje zaposlenici privatnih tvrtki u domaćem vlasništvu (41%).

Uvjerljivo najdraža vrsta nagrađivanja krajem godine je novčana nagrada koju bi odabralo 77% ispitanika. Za 8% ispitanika dovoljna je i zahvala te poštovanje od strane nadređenih, dok bi ih 7% rado dobilo poklon paket. Bon za kupovinu proizvoda druge tvrtke odabralo je 5% ispitanika, a 2% ih je odabralo bon za kupovinu proizvoda vlastite tvrtke.

Više od trećine ispitanika (39%) božićnicu bi iskoristili za podmirenje osnovnih životnih troškova, dok bi njih 29% obavili kupnju božićnih darova. Čak 16% ispitanika bi božićnicom zatvorili dugovanja, 11% bi sebi nešto priuštili, a 6% ispitanika s božićnicom bi napravili nešto drugo. Primjerice, jedna ispitanica navela je da bi ‘investirala u kokošinjac’.

Ispitanici smatraju da bi adekvatna božićnica u prosjeku trebala iznositi 1.562 kune, što je 13% više od prosječne božićnice koja se očekuje ove godine (1.380 kuna).

Blagdanske želje su nam usmjerene na pronalazak (novog) posla

Blagdani su dani kada nam često misli odlutaju u maštanje. Na pitanje što si najviše žele, 35% ispitanika odgovara da želi (novi) posao. Napredovanje priželjkuje 17% ispitanika, 13% ih želi zadržati postojeći posao, a 12% ispitanika želi poboljšanje poslovanja tvrtke u kojoj trenutno rade. Pokretanje vlastitog posla i dodatno usavršavanje želje su podjednakog broja ispitanika (7%), dok njih 5% priželjkuje promjenu karijere.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.