– Drago mi je što se jednom mogu i nasmijati pred kamerama, većinom izvještavam o crnim temama pa se nije primjereno smijati – rekao je Borovec.
Godišnju nagradu HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću primila je mr. Kristina Laco, dugogodišnja direktorica jedne od najvećih agencija u Hrvatskoj, Premise.
– To nije lagan posao, zahvalna sam za tu nagradu, koja je osim meni nagrada i cijelom mom timu – rekla je Laco.
U kategoriji Odnosi s javnošću u javnom sektoru (javna, lokalna uprava i samouprava te nevladin sektor) nagradu je osvojila manifestacija „Crna ovca 2008.”, koja se održava u Baškoj na otoku Krku. Moto joj je „Ne budi ovca, budi crna ovca”.
Tvrtka Siemens osvojila je Grand Prix u kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru – eksterna komunikacija za velike tvrtke.
Nivea baby seminar za patronažne sestre donio je nagradu agenciji Pleon Dialog u kategoriji Eksterne komunikacije za male i srednje tvrtke.
– To je originalan projekt na kojem smo radili dvije godine te smo se iz tog razloga prijavili na Grand Prix. Sretni smo zbog nagrade, a vratit ćemo se i iduće godine – rekao je Marin Ilej iz Pleon Dialoga.
U kategoriji Kompanijska društvena odgovornost nagradu je osvojio projekt veselog naziva „Vrećko i smećko” agencije Premisa.
iPhone na velika vrata u Hrvatsku
Veliki projekt dovođenja iPhonea u Hrvatsku po žiriju su savršeno odradili članovi T-mobilea, koji su primili nagradu u kategoriji Odnosi s medijima u poslovnom sektoru.
Posebno priznanje za projekt interne komunikacije Zajedničkim snagama osvojile su Zagrebačka banka i agencija Premisa za osvježenje brenda Zagrebačke banke.
Predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić zahvalila je nazočnima te ih još jednom pozvala da aktivno sudjeluju u svom poslu jer se na taj način unapređuje struka.
