Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Nagrada Grand Prix – Borovec najbolje komunicira s javnosti

U hotelu The Regent Esplanade održana je godišnja dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Grand Prix dodijeljen je u sedam kategorija, a najzanimljivija je ona za komunikatora godine. Ta prestižna nagrada pripala je Krunoslavu Borovcu, načelniku Ureda ravnatelja policije.

U hotelu The Regent Esplanade održana je godišnja dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Grand Prix dodijeljen je u sedam kategorija, a najzanimljivija je ona za komunikatora godine. Ta prestižna nagrada pripala je Krunoslavu Borovcu, načelniku Ureda ravnatelja policije.

– Drago mi je što se jednom mogu i nasmijati pred kamerama, većinom izvještavam o crnim temama pa se nije primjereno smijati – rekao je Borovec.

Godišnju nagradu HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću primila je mr. Kristina Laco, dugogodišnja direktorica jedne od najvećih agencija u Hrvatskoj, Premise.

– To nije lagan posao, zahvalna sam za tu nagradu, koja je osim meni nagrada i cijelom mom timu – rekla je Laco.

U kategoriji Odnosi s javnošću u javnom sektoru (javna, lokalna uprava i samouprava te nevladin sektor) nagradu je osvojila manifestacija „Crna ovca 2008.”, koja se održava u Baškoj na otoku Krku. Moto joj je „Ne budi ovca, budi crna ovca”.

Tvrtka Siemens osvojila je Grand Prix u kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru – eksterna komunikacija za velike tvrtke.

Nivea baby seminar za patronažne sestre donio je nagradu agenciji Pleon Dialog u kategoriji Eksterne komunikacije za male i srednje tvrtke.

– To je originalan projekt na kojem smo radili dvije godine te smo se iz tog razloga prijavili na Grand Prix. Sretni smo zbog nagrade, a vratit ćemo se i iduće godine  – rekao je Marin Ilej iz Pleon Dialoga.

U kategoriji Kompanijska društvena odgovornost nagradu je osvojio projekt veselog naziva „Vrećko i smećko” agencije Premisa.

iPhone na velika vrata u Hrvatsku

Veliki projekt dovođenja iPhonea u Hrvatsku po žiriju su savršeno odradili članovi T-mobilea, koji su primili nagradu u kategoriji Odnosi s medijima u poslovnom sektoru.

Posebno priznanje za projekt interne komunikacije Zajedničkim snagama osvojile su Zagrebačka banka i agencija Premisa za osvježenje brenda Zagrebačke banke.

Predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić zahvalila je nazočnima te ih još jednom pozvala da aktivno sudjeluju u svom poslu jer se na taj način unapređuje struka.

Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Naučiti zanat ili steći diplomu je neophodno, ali obično nije dovoljno za trajni uspjeh. 

Marketing i prodaja

U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).

Komunikacija

Pothvat života dvojice bračkih planinara Ranka Dragičevića i Daniela Lončara, u suradnji s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i agencijom...

Komunikacija

Svoje projekte na ovogodišnji Grand PRix mogu prijaviti agencije, korporacije, nevladine organizacije i javne ustanove iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.