Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Groupon na burzi – vrijednost kompanije skače na 25 milijardi dolara?

Američka kompanija Groupon, začetnik novog trenda u online marketingu – grupne kupovine, mogao bi do konca godine svoje dionice ponuditi javno. Prema poslovnim portalima iz SAD-a Groupon pregovara s nekoliko banaka, vjerojatno s Goldman Sachsom i Morgan Stanleyom, a špekulira se kako će javna ponuda dionica lansirati vrijednost kompanije na 25 milijardi dolara.

Američka kompanija Groupon, začetnik novog trenda u online marketingu – grupne kupovine, mogao bi do konca godine svoje dionice ponuditi javno. Prema poslovnim portalima iz SAD-a Groupon pregovara s nekoliko banaka, vjerojatno s Goldman Sachsom i Morgan Stanleyom, a špekulira se kako će javna ponuda dionica lansirati vrijednost kompanije na 25 milijardi dolara.

Groupon je tvorac i trenutno apsolutni lider globalnog tržišta grupne kupovine. Kompanija je prije nešto više od tri mjeseca odbila Googleovu ponudu tešku šest milijardi dolara, a od tada je utrostručila broj korisnika i otvorila vrata stotina novih tržišta, odnosno gradova.

Trenutno tvrtka broji 70 milijuna korisnika i posluje na više od 500 tržišta, što je za 300 više u odnosnu na vremensko razdoblje kada je Google za 6 milijardi dolara pokušavao preuzeti Groupon.

Strelovit uspon

Groupon je u travnju prošle godine od investicijske tvrtke Digital Sky Technologies i drugih investitora povukao 135 milijuna dolara, a procijenjena vrijednost kompanije iznosila je 1,3 milijardi dolara. Drugi investicijski ciklus težak gotovo milijardu dolara Groupon je realizirao u siječnju, a vrijednost kompanije popela se na gotovo pet milijardi dolara. Takav uspjeh vjerojatno nadmašuje i YouTube, koji je osnovan u garaži pa za svega godinu dana dosegao vrijednost od 1,65 milijardi dolara, koliko je za njega platio Google. Razlika je u tom što je Groupon za Google i ostale tehnološke gigante ostao neostvareni san.

Kome se isplati grupna kupovina?


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.