Izdvojeno

Gubitak Dioki Grupe premašio 400 milijuna kuna

Dioki Grupa je u 2011. ostvarila gubitak od čak 410,4 milijuna kuna, u odnosu na 246,7 milijuna kuna u istom razdoblju prošle godine, pokazuju podaci iz konsolidiranog financijskog izvještaja objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Dioki Grupa je u 2011. ostvarila gubitak od čak 410,4 milijuna kuna, u odnosu na 246,7 milijuna kuna u istom razdoblju prošle godine, pokazuju podaci iz konsolidiranog financijskog izvještaja objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Zaustavljanje proizvodnje na svim pogonima u Omišlju i Zagrebu od rujna 2011. godine zbog nedostatnih obrtnih sredstava i pokrenutih prisilnih naplata od strane vjerovnika, utjecalo je da ukupni rezultat Dioki Grupe za 2011. godinu bilježi povećan gubitak, stoji u izvještaju.

Najznačajniji efekt na ukupni rezultat je imao neto gubitak u financijskom rezultatu. Isti je povećan za 144,0 milijuna kuna, koji se primarno odnosi na značajne zatezne kamate slijedom visokih dospjelih obveza prema ključnim vjerovnicima, neto efekta negativnih tečajnih razlika i ostvarenog gubitka s naslova prodaje dionica društva Novi list d.d. koje su bile u vlasništvu Dioki Grupe od strane založnog vjerovnika u postupku izvansudskog namirenja zalogom osigurane tražbine, pojašnjavaju iz Diokija.

U izvještaju se napominje i kako je cjelovito financijsko i operativno restrukturiranje društva temeljni uvjet za nastavak poslovanja, te se u tom smislu nastavljaju intenzivni pregovori i dogovori s ključnim vjerovnicima o modalitetima zatvaranja dospjelih obveza, s mogućim pozitivnim efektom na financijski rezultat u budućnosti.

Uz financijsko restrukturiranja nastavlja se i provođenje operativnog restrukturiranja uz optimalno iskorištenje proizvodnih kapaciteta, što će u konačnosti potencijalno dovesti do pozitivnog operativnog rezultata i dugoročne stabilnosti društva, ističu iz Diokija.

Poslovni.hr

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version