Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

HDZ se žalio DIP-u zbog istraživanja o novcu potrošenom na oglašavanje

HDZ je tražio zaštitu od DIP-a nakon što su GONG i TIH objavili rezultate istraživanja prema kojima je prvog dana kampanje, 17. studenoga, HDZ na oglašavanje potrošio 1.551.720 kuna, bez PDV-a.

HDZ je tražio zaštitu od DIP-a nakon što su GONG i TIH objavili rezultate istraživanja prema kojima je prvog dana kampanje, 17. studenoga, HDZ na oglašavanje potrošio 1.551.720 kuna, bez PDV-a.

Državno izborno povjerenstvo (DIP) zaključilo je kako nevladine udruge mogu objavljivati rezultate svojih istraživanja, nakon što je HDZ zatražio zaštitu od DIP-a zbog objave istraživanja GONG-a i Transparency Internationala Hrvatske (TIH) o novcu koji su stranke navodno potrošile prvog dana izborne kampanje.

“Nevladine udruge mogu, u okviru svoje registrirane aktivnosti, objavljivati podatke koje su utvrdile na temelju svojih istraživanja. Nevladine udruge pritom odgovaraju sudionicima izbornog postupka i javnosti za točnost objavljenih podataka (rezultata), a time i stvaranja zaključaka koji bi bili utemeljeni na njima”, navodi se u večerašnjem odgovoru HDZ-u koje je potpisao predsjednik DIP-a Branko Hrvatin.

U priopćenju u kojem najavljuju da će se obratiti DIP-u sa zamolbom da se situacija primjereno riješi, HDZ je odbacio rezultate istraživanja nevladinih udruga navodeći da je “svako mjerenje koje prijavljuje dvostruko veći iznos ili metodološki neispravno ili zlonamjerno”. Ustvrdili su i da objavljeno “mjerenje nije vjerodostojno i narušava transparentnost ovih izbora”.

HINA


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.