Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Hoćete li osiguranje kupovati putem interneta?

Sve veći broj malih poduzetnika kaže da žele s osiguravateljima komunicirati putem interneta, 36 % kaže da će uskoro kupiti osiguranje putem interneta, a 48 % u sljedećih pet godina.

Eric Schmidt kaže kako će internet kakvog poznajemo nestati

Sve veći broj malih poduzetnika kaže da žele s osiguravateljima komunicirati putem interneta, 36 % kaže da će uskoro kupiti osiguranje putem interneta, a 48 % u sljedećih pet godina.

Ovo su nalazi istraživanja koje je proveo PwC na 2.100 malih poduzetnika iz 14 zemalja u Sjevernoj Americi, Južnoj Americi, Aziji i Europi. Oni pokazuju da će se tržište osiguranja za male i srednje poduzetnike vjerojatno u potpunosti promijeniti i uskladiti s digitalnom transformacijom koja se događa u osobnim osiguranjima tijekom posljednjeg desetljeća. Sektor osiguranja mora djelovati odmah kako bi zadovoljio ovu rastuću potražnju malih poduzetnika.

Istraživanje pokazuje da su mali poduzetnici u Ujedinjenom Kraljevstvu među svojim kolegama u svijetu digitalno najagilniji kad se radi o komunikaciji s osiguravateljima putem interneta. 43 % kaže da su kupili osiguranje putem interneta, dok je svjetski prosjek 24 %.

Ostali ključni nalazi

Vjerojatnije je da će nedavno osnovane tvrtke s industrijom osiguranja komunicirati putem interneta. 48 % malih poduzetnika starih do godinu dana i 42 % onih starih 4-5 godina kažu da žele kupiti poslovno osiguranje putem interneta. Ova brojka pada na 37 % kod tvrtki osnovanih prije više od deset godina, koje obično imaju dublje veze s brokerima i zastupnicima. Postojeće veze s brokerima/zastupnicima (44 %) i potreba za stručnim savjetima (38 %) bili su glavni razlozi za nekupovanje putem interneta.

Iskustvo s kupnjom osobnog osiguranja najveći je pojedinačni predviđatelj načina na koji tvrtke žele kupovati poslovno osiguranje. 59% onih koji su kupili osobno osiguranje putem interneta također je kupilo svoje posljednje poslovno osiguranje putem interneta. 70 % vlasnika koji su kupili osobno osiguranje putem interneta kaže da bi u budućnosti voljeli kupovati i poslovno osiguranje putem interneta.

Nalazi pokazuju i da mnogi mali poduzetnici nesvjesno nisu dovoljno osigurani, zbog čega bi mogli biti obvezni plaćati velike iznose odšteta i sudskih troškova kad bi došlo do incidenta. Na primjer, u cijelom svijetu je pokriće internetskih rizika za male poduzetnike iznimno nisko, pa je tako samo 16 % svjetskih tvrtki izjavilo PwC-u da trenutačno imaju osiguranje od internetskih rizika, unatoč tome što dodatnih 46 % priznaje da bi ono bilo primjenjivo na njihovu tvrtku.

Nadalje, malo manje od petine (18 %) svjetskih malih poduzetnika nema osiguranje od odgovornosti, a samo polovina ih ima osiguranje od štete.

Steve O’Hearn, globalni voditelj usluga sektoru osiguranja u PwC-u, dodao je: „Po svojoj prirodi, mali poduzetnici s vrlo zaposlenim vlasnicima vide priliku da se okrenu digitalnim kanalima kako bi brzo pronašli odgovarajuće i isplative usluge osiguranja. Činjenica da toliko malih i srednjih poduzetnika ima iskustvo u kupnji putem interneta daje osiguravateljima veliku priliku za razvoj novih načina pružanja usluga klijentima i razvoj novih proizvoda.“


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.