Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Hrabri telefon povodom 20 godina djelovanja održao okrugli stol „DOP – priča s obje strane“

Događaj pod nazivom „DOP – priča s obje strane“ okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.

Povodom 20 godina djelovanja i obilježavanja Tjedna djeteta, udruga Hrabri telefon održala je 3. listopada 2017. godine okrugli stol o društveno odgovornom poslovanju u zajednici.

Događaj pod nazivom „DOP – priča s obje strane“ okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.

Društveno odgovorno poslovanje koncept je i način razmišljanja koje se sve brže razvija, a izvještavanje o društvenom učinku i održivosti postaje uobičajena praksa uglednih tvrtki. Prema HGK, uspješna je ona tvrtka koja ujednačeno vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, a DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.

Od svojeg osnutka 1997. godine, Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Partneri organizacije u ostvarivanju ove vizije koji su predstavili svoju motivaciju i dobiti iz partnerstva su Hauska i Partner, Degordian, Señor i NovaTV.

Prilikom izlaganja istaknuli su važnost sinergije poslovnog i civilnog društva, kreativne slobode i povjerenja organizacije u njihovu stručnost, dvosmjerne komunikacije u partnerstvu. Posebno su istaknuli kako je osnovna motivacija za ovakvim partnerstvima: „smisao“ rada, odnosno osjećaj koji onda dijele zaposlenici tvrtki da čine nešto više za društvo.

„Hrabri telefon iz dosadašnjih partnerstava izdvaja dvije najveće dobiti – naučili smo jako puno o nečemu u čemu mi nismo skoro ništa znali– o odnosima s javnošću, organizaciji događanja, davanju izjava u medije, pisanju objava za društvene mreže, a druga dobit nam je još važnija a to je da smo zahvaljujući partnerstvima mogli doprijeti i informirati najširu javnost, djecu, roditelje i druge odrasle zabrinute za djecu iz cijele Hrvatske o postojanju pomoći i podrške putem savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Hrabri telefon za djecu 116 111 te Hrabri telefon za mame i tate 0800-0800. – rekla je Hana Hrpka, predsjednica udruge.

Po završetku predstavljanja partnera, uslijedila je otvorena rasprava u koju su se uključili uzvanici Okruglog stola, predstavnici poslovnog i civilnog društva te su predstavili svoja iskustva i viđenje društveno odgovornog poslovanja, a raspravu je otvorio Volonterski centar Zagreb koji je podijelio svoja iskustva u koordinaciji korporativnog volontiranja.

Na kraju Okruglog stola Hana Hrpka je dodijelila zahvalnice za podršku i izniman doprinos ostvarenju vizije društva u skladu s najboljim interesima svakog djeteta partnerima te se zahvalila tvrtkama koje su se tek uključile i podržavaju rad Hrabrog telefona, Hrvatskoj elektroprivredi, Hrvatskom Telekomu, INA-i te Span-u.

Preporučujemo

Računovodstvo i financije

Završni račun je neizostavna stavka koju svaki poslodavac mora imati. Iz njega se vidi koliko je uspješno ili neuspješno poslovala određena tvrtka u navedenoj...

Poduzeća

U Vodotehnici sada možete odabrati artikle snižene od 25% pa sve do 70% bez obzira na način plaćanja.

Financije

Od ulaska Hrvatske u EU, investicijsko je zlato u potpunosti oslobođeno svih poreza, tako da se pri kupnji ne plaća PDV, ali ni pri...

Komentari

Slavonija je jedinstvena destinacija, svima nama u regionalnim turističkim zajednicama jasno je da pojedinačno ne možemo postići puno, stoga je zajednički nastup jedini logičan...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.