Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvat Sandro Baričević postao direktor komunikacija Coca-Cole za Europu

Dugogodišnji direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za Jadransku regiju Sandro Baričević imenovan je na mjesto direktora komunikacija Coca-Cole za Europu. Na novom položaju bit će odgovoran za razvoj i provedbu zajedničke poslovno-komunikacijske strategije eksternoga, internoga te kriznog komuniciranja Coca-Cole za Europu.

Dugogodišnji direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za Jadransku regiju Sandro Baričević imenovan je na mjesto direktora komunikacija Coca-Cole za Europu. Na novom položaju bit će odgovoran za razvoj i provedbu zajedničke poslovno-komunikacijske strategije eksternoga, internoga te kriznog komuniciranja Coca-Cole za Europu.

Sandro Baričević pridružio se Coca-Coli potkraj 1998. godine te je vodio odnose s javnošću u više poslovnih jedinica Coca-Cole u sklopu Europske te Euroazijske grupe. Među brojnim funkcijama koje je obnašao unutar Coca-Colina sustava ističu se one direktora za odnose s javnošću za Jadransku, Balkansku i Istočnomediteransku regiju od 2003. do 2009. godine, za regiju Alpe i Jadran 2009. i 2010. godine te za Jadransku regiju od 2010. godine do sada.

(Sandro Baričević/Facebook)

Tijekom dosadašnjeg iskustva osobito se istaknuo razvojem i komunikacijom projekata održivosti te ulaganja u zajednicu, a posebice projektima promicanja aktivnog života te projektima zaštite voda u suradnji s Međunarodnom komisijom za zaštitu rijeke Dunav (ICPDR), Svjetskim fondom za zaštitu prirode (WWF) te Razvojnom agencijom Ujedinjenih naroda (UNDP), koji su za svoj doprinos dobili nekoliko europskih i nacionalnih nagrada.

Sandro Baričević diplomirao je na Sveučilištu u Zagrebu te ima MBA diplomu Međunarodne diplomske poslovne škole (IgBS), u suradnji s Kelley School of Business, Sveučilišta u Indiani, te s Ekonomskim institutom u Zagrebu. Tijekom dva mandata od 2000. do 2004. godine obnašao je funkciju predsjednika Hrvatske udruge za odnose s javnošću.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.