H&M u hrvatskoj metropoli posluje od 7. travnja u novoizgrađenom centru Cvjetni, a tjedan dana kasnije otvorio je još jednu poslovnicu u Arena Centru. Na dva prodajna mjesta Šveđani su uspjeli ostvariti prodaju od čak 62 milijuna švedskih kruna, ili 6,83 milijuna eura, može se iščitati iz polugodišnjih rezultata H&M grupe za period od 1. prosinca do 31. svibnja 2011. godine, prenosi Poslovni dnevnik.
Koliko su Hrvati već duže vremena očarani H&M jasno se vidi iz polugodišnjih rezultata te tvrtke u susjednoj Sloveniji. Na tom tržištu H&M posluje na 13 različitih lokacija, a ostvario je prodaju u iznosu od 26,45 milijuna eura. Pad za 3,4 milijuna eura uvelike se pripisuje gubitku kupaca iz Hrvatske.
Ukoliko postojećim trgovinama pribrojimo i one koje će H&M uskoro otvoriti (Split, Zadar, Zagreb) H&M bi ugrubo na hrvatskom tržištu do konca godine mogao ostvariti prodaju od 400 milijuna kuna. H&M na Hrvatsku gleda kao na tržište velikog potencijala.