Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Hrvatska treba ciljati na tržište od sto milijuna ljudi koje ju okružuje

Štetner kao predsjednik Kreator grupe otvoreno govori o svojem poduzetničkom putu te startupovima poručuje da je neuspjeh sastavni dio uspjeha.

Davorin Štetner
Davorin Štetner

Hrvatska je dobro iskoristila koronakrizu kad je automobilizam u pitanju. Nedavno se u Zagrebu, Zagrebačkoj i okolnim županijama održala treća etapa Svjetskog prvenstva u reliju što je jedan od najvećih sportskih događaja ikad održanih u Hrvatskoj.

„Ovo je ogromna stvar! Ekonomski značaj je jako bitan, pogotovo u ovo COVID vrijeme. Utrku su gledali ljudi u 150 zemalja svijeta. Iskoristili smo činjenicu što su u nekim zemljama otpale utrke, te prihvatili rizik. Uhvatili smo se u koštac s organizacijom utrke unatoč COVID-u, potresima te smrti Milana Bandića, gradonačelnika Grada Zagreba koji je najveći partner ove kompleksne i financijski zahtjevne utrke“, rekao je Davorin Štetner, predsjednik Hrvatskog auto i karting saveza, člana Međunarodne automobilističke federacije (FIA), ponosan što su sudionici utrke na kraju pohvalili njezinu organizaciju.

Zahvaljujući utrci u Hrvatskoj je ostvareno nekoliko desetaka tisuća noćenja, no turistički potencijal projekta je daleko veći. Naime, Štetner je u emisiji Poduzetnički mindset rekao da bi utrka kada se obuzda aktualna pandemija, mogla privući više od 300.000 gledatelja.

„Geostrateški položaj Hrvatske je idealan! Imamo sto milijuna stanovnika u nama bližem krugu. To je bazen na koji mi ciljamo i na koji Hrvatska mora ciljati ne samo u ovome“, rekao je Štetner te izrazio zadovoljstvo investicijama u Automotodrom Grobnik. Tamo uskoro ponovo dolazi NASCAR.

„Probna utrka je prošla perfektno i ugovor je potpisan na tri godine tako da ćemo već u rujnu ponovo gledati spektakularni NASCAR na Grobniku. Nadamo se pred gledateljima. Jacques Villeneuve, bivši svjetski prvak Formule 1, dolazi tijekom ljeta testirati stazu, a potom sudjelovati u NASCAR-u“, ekskluzivno je otkrio Štetner.

Smatra kako bi se sportskim događajima trebala poticati domaća ekonomija, te ističe kako je Hrvatska mala zemlja zbog čega se na svjetskom tržištu treba boriti proizvodima i uslugama vrhunske kvalitete, a ne njihovim količinama.

Štetner kao predsjednik Kreator grupe otvoreno govori o svojem poduzetničkom putu te startupovima poručuje da je neuspjeh sastavni dio uspjeha. U one perspektivne ulaže preko Hrvatske mreže poslovnih anđela CRANE.

„Startupovima govorimo da se usude pristupiti ljudima. Osobni odnos je najvažniji u biznisu. Da izgubim sve što imam, ali da mi ostane telefonski imenik, napravio bih sve iznova“, rekao je čovjek koji je osvojio i treći mandat na čelu CRANE-a.

U toj mreži trenutačno je tridesetak ljudi. Zaposlenih nema, pa članovi sve rade volonterski. Iako je riječ o relativno maloj mreži, Štetner je otkrio kako je CRANE uspio utjecati na politike i legislativu vezane uz startupove.

On je u posljednjih nekoliko godina na Žumberku kupio 25 hektara zemlje, nekoliko starih kuća i štala te tamo razvija koncept „rent a farm“. Sretan je što mogućnost potpuno ekološkog uzgoja goveda na njegovoj farmi polako prepoznaju drugi. Tako su na Žumberak stigla i skupocjena waqyu goveda.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.