Hrvatska je među prvima u regiji, pa čak i u cijeloj Europi, započela prisvajati nove kanale promocije na društvenim mrežama i to još prije više od dvije godine. Hrvatski iSTUDIO, poznat po projektima – Socialnumbers za praćenje rasta Facebook fan stranica www.socialnumbers.com i MediaToolKita za praćenje popularnih internetskih sadržaja www.mediatoolkit.com, najveća social media agencija u Hrvatskoj, odlučio se za još jedan korak – otvaranje novog ureda i to u novoj državi – Bosni i Hercegovini. Tržište u BiH uvelike podsjeća na prilike u Hrvatskoj prije otprilike dvije godine kada se krenula razvijati scena u Hrvatskoj.
Takva situacija pokazala se kao izvrstan potencijal da se iskustvo koje je iSTUDIO stekao radeći za klijente u Hrvatskoj i regiji iskoristi kako bi se pokrenuo društveni marketing u Bosni i Hercegovini. Budući da većina kompanija još uvijek uopće nije osvIještena o društvenim mrežama niti shvaćaju mogućnosti promocije koje društvene mreže pružaju, prvi korak iSTUDIO BiH je upravo edukacija tržišta tržišta kako bi odgovorne osobe shvatile jačinu Facebooka, mogućnosti promocije na Facebooku te se počele pratiti trendove na zapadu i regiji.
Vođenje ureda u BiH preuzela je Ivona Milas, magistrica marketinga iz Mostara koja se pola godine usavršavala u Hrvatskoj te potom preuzela klijente iz BiH. Firma je tek krenula, no već sada iSTUDIO BiH radi sa nekoliko top klijenata kao što su Jana, Milka, Nektar pivo, a u tijeku je dogovaranje kampanja i sa drugim klijentima.
