Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Hrvatski ured za osiguranje predstavio prvi broj „Hrvatskog časopisa za OSIGURANJE“

Objavljivanjem časopisa Hrvatski ured za osiguranje nastavlja svoju četvrtstoljetnu tradiciju tiskanja brojnih publikacija, izvješća i zbornika koji su uvelike pridonijeli razvoju struke ali i konstantnom obrazovanju sudionika u industriji.

S ciljem približavanja znanosti i prakse osigurateljne struke, Hrvatski ured za osiguranje odlučio je pokrenuti znanstveno-stručni časopis pod nazivom Hrvatski časopis za OSIGURANJE koji će doprinijeti pozicioniranju te prepoznatljivosti osigurateljnog sektora u izazovnom i promjenjivom okruženju financijskog sektora ali i ukupnog gospodarstva u Republici Hrvatskoj. Objavljivanjem časopisa Hrvatski ured za osiguranje nastavlja svoju četvrtstoljetnu tradiciju tiskanja brojnih publikacija, izvješća i zbornika koji su uvelike pridonijeli razvoju struke ali i konstantnom obrazovanju sudionika u industriji.

Prilikom predstavljanja novog izdanja časopisa, u svom uvodnom obraćanju mr. sc. Hrvoje Pauković, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje istaknuo je ulogu HUO-a u pokretanju časopisa te naglasio kako je Hrvatski časopis za OSIGURANJE zamišljen kao otvorena tribina za sva aktualna pitanja iz svijeta osiguranja uz želju da časopis bude otvoren i širokom krugu suradnika, već afirmiranim autorima ali i onima mlađega naraštaja.

Predsjednik Upravnog vijeća HANFA-e i član uredničkog vijeća časopisa, dr. sc. Ante Žigman istaknuo je HANFA-inu podršku HUO-u u pokretanju časopisa te naglasio: Posljednjih nekoliko godina sektor osiguranja jedan je od najbrže rastućih segmenata hrvatskog tržišta financijskih usluga, posebno ako se izuzme porast imovine obveznih mirovinskih fondova, što je najvećim dijelom uvjetovano zakonskim odredbama.

 


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.