Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hypo Alpe Adria osvojila prvo mjesto za ‘Identitet i Branding’

Marketinške komunikacije Hypo Alpe-Adria-Bank International AG (HAA) dobile su značajno priznanje. Na “2011 Change Communications Congress”, događaju koji se tradicionalno svake godine održava u organizaciji Internal Branding Academy (IBA) i tvrtke za korporativno savjetovanje Symbiosis, Hypo Alpe Adria je osvojila prvo mjesto u kategoriji ‘Identitet i Branding’.

Marketinške komunikacije Hypo Alpe-Adria-Bank International AG (HAA) dobile su značajno priznanje. Na “2011 Change Communications Congress”, događaju koji se tradicionalno svake godine održava u organizaciji Internal Branding Academy (IBA) i tvrtke za korporativno savjetovanje Symbiosis, Hypo Alpe Adria je osvojila prvo mjesto u kategoriji ‘Identitet i Branding’.

Žiri kojeg je činilo deset međunarodnih stručnjaka za komunikacije dodijelio je Hypo Alpe Adria nagradu za uspješan ‘brand relaunch’ u Austriji te na ključnim tržištima jugoistočne Europe. Poslije internog procesa izgradnje novog vizualnog identiteta i definiranja ključnih vrijednosti u travnju ove godine, Hypo Alpe Adria je u suradnji s marketinškom agencijom YOUNITED lansirala svoju novu komunikacijsku kampanju ‘Supportive. Friendly. Fair’, koja se primjenjuje u svim zemljama u kojima Hypo posluje.

Kampanja pruža vizualni izražaj preorijentacije vrijednosti i načela banke te je ponovno kao vizualni element uvela popularne ‘Hypo nilske konje’.Za “European Change Communications Awards”, popularno znane i kao ‘Fleggy’ koje su ove godine održane u Salzburgu dodijeljene su nagrade u pet kategorija – ‘Strategija i vodstvo’, ‘Reorganizacija i inovacija’, ‘Identitet i Branding’, ‘Imidž i Public Affairs’ te posebnu kategoriju ‘Korporativno volonterstvo’, a svoje kampanje mogu prijaviti natjecatelji iz zemalja njemačkog govornog područja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.