Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

HZZO samo ovaj mjesec poslao 1514 ovrha. Imate rok od 8 dana riješiti problem

HZZO je u posljednjih dvadesetak dana na kućne adrese osiguranika poslao 1514 ovršnih prijedloga za naplatu duga temeljem dopunskog zdravstvenog osiguranja, prenosi Večernji list.

HZZO je u posljednjih dvadesetak dana na kućne adrese osiguranika poslao 1514 ovršnih prijedloga za naplatu duga temeljem dopunskog zdravstvenog osiguranja, prenosi Večernji list.

Iako većina građana, koji su dobili ovrhe, priznaju da pokoju ratu nisu uplatili, čude se kako je moguće da ih zavod tereti za znatno veće iznose od onog koji uistinu duguju. Ističu i kako je riječ o dobrovoljnom osiguranju pa se pitaju zašto HZZO, kao kada je primjerice riječ o plaćanju police za osiguranje stana, nakon neplaćanja policu jednostavno ne raskine.

Naime, prema onom što stoji u ugovoru police dopunskog osiguranja, objavljenom na stranicama zavoda, HZZO ugovor raskida ako ugovaratelj ne plati dospjelu premiju do ugovorenog roka nakon isteka tridesetog dana od dana kada je ugovaratelju uručena opomena. Taj rok, stoji dalje, ne može isteći prije nego što protekne 60 dana od dospijeća premije. U svakom slučaju, ugovor se raskida ako premija nije plaćena u roku od 90 dana nakon dospijeća.

No čini se da to nije baš tako jer su, objašnjavaju iz HZZO-a, od 1. siječnja 2009. uvedene obnovljive police da bi se osiguranicima pojednostavio postupak i da po isteku police ne moraju dolaziti u HZZO.

Iako je Zavod dužan raskinuti policu zbog neplaćanja, u HZZO-u ističu da je česta praksa da se osiguranik ne javlja na primljene opomene, a kad se i javi, vrlo često zlorabi propise tumačeći da je HZZO trebao raskinuti policu iako je temeljem informatičkog izvješća dokazano da je i nakon toga roka na koji se poziva da mu je policu trebalo prekinuti koristio zdravstvenu zaštitu.

– U takvim slučajevima polica se raskida i traži naknada učinjene štete – stoji u odgovoru HZZO-a.

Svaki je osiguranik, tvrde iz HZZO-a, prije pokretanja ovršnog postupka dobio opomenu ili obavijest najmanje dva puta.

– Tada se mogao javiti u nadležni područni ured i razriješiti problem ako on postoji – poručuju građanima. Tvrde i da osiguranik, čak i kada je već pokrenut ovršni postupak, a predmet došao do javnog bilježnika, ima rok od 8 dana da se javi zavodu i problem riješi bez ovrhe.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.