Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

I Hollywood u krizi!Prodaja kino ulaznica na najnižoj razini od 1982.

Globalna ekonomska kriza protekle godine nije zaobišla ni Hollywood pa tako filmska industrija u SAD-u bilježi rekordno nisku zaradu.

Globalna ekonomska kriza protekle godine nije zaobišla ni Hollywood pa tako filmska industrija u SAD-u bilježi rekordno nisku zaradu.

Iako se profit i dalje broji u milijardama dolara, prodaja kino ulaznica protekle je godine pala za 4,7 %. Obzirom da je 2011. godina obilovala 3D blockbusterima od kojih se očekivala basnoslovna zarada, brojka od 10 milijardi dolara ispod je očekivanog.

U posljednjem tromjesečju prošle godine (razdoblje kad u distribuciju kreću filmovi od kojih se očekuje najveća zarada), zabilježen je pad prodaje ulaznica od 27,4 % u odnosu na 2010, što je najgori rezultat od 1982. godine, javlja Forbes.

Financijski analitičar Richard Greenfield smatra kako se situacija neće značajnije popraviti ni u 2012. godini, a kao glavni razlog navodi činjenicu kako kino publika nije spremna izdvojiti dolar više za baš svaki film koji se prikazuje u 3D ili IMAX dvoranama.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.