Elektronska komunikacija je krenula svojom uzlaznom putanjom, što je fizičar i dobitnik Nobelove nagrade Albert Einstein 1930. godine ovako komentirao:
„Kada čujete radio i pogledate televizijsku sliku, onda imajte na umu kako su ljudi došli u posjed toga predivnog alata priopćavanja. Praizvor svih tehničkih dostignuća je božja radoznalost i nagon za igranjem stvarajućeg i mozgajućeg istraživača te ništa manje i konstruktivna maštovitost tehničkog izumitelja.“
3D ostale trendove baca u sjenu
Radoznalost, nagon za igranjem i konstruktivna maštovitost su osobine koje su danas tražene kao nikad ranije. Radio, televizija, računalo…sve te sprave su u modernom svijetu već dio svakog domaćinstva. Kako, dakle, danas konzumenta navesti na to da pored postojećih elektronskih sprava kupi bilo što novo?
Više od 10.000 novih proizvoda se svake godine premijerno predstavi samo na Sajmu potrošačke elektronike u Berlinu. U prodaju dolaze samo ako predstavljaju nešto spektakularno novo. 2005. godine to je bio prelazak iz ere televizora s katodnom cijevi u eru tankih TV ekrana. Istovremeno je HDTV, televizija visoke rezolucije, slavila europsku premijeru.
Ove godine to je 3D, odnosno trodimenzionalna televizija, koja sve ostale trendove baca u sjenu, naglašava direktor sajma Jens Heithecker: „Na najmanje polovici štandova TV ponuđača su izloženi novi 3D televizori. Možete zaista uživo vidjeti kako 3D funkcionira, bilo na projektoru ili ispred TV-a ili pak kako snimati 3D videokamerom.“
Cijeli članak pročitajte na Metro portalu