Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Igrice na socijalnim mrežama – vi ćete ih igrati a one će zaraditi milijardu dolara

Nedavno smo na Profitiraj pisali o marketingu u igrama na socijalnim mrežama, nastojeći čitateljima predstaviti tu brzorasteću oglašivačku meku. Sada već postoje različite procjene i pretpostavke vodećih svjetskih kompanija koje se bave istraživanjem interneta. Pogledajte kolike će prihode generirati igrice na socijalnim mrežama u 2011. godini…

Nedavno smo na Profitiraj pisali o marketingu u igrama na socijalnim mrežama, nastojeći čitateljima predstaviti tu brzorasteću oglašivačku meku. Sada već postoje različite procjene i pretpostavke vodećih svjetskih kompanija koje se bave istraživanjem interneta. Pogledajte kolike će prihode generirati igrice na socijalnim mrežama u 2011. godini...

Prihodi od igrica na socijalnim mrežama dosegnut će u 2011. godini nevjerojatnih milijardu dolara.

Svega šest posto će plaćati, ali oni su strastveni

62 milijuna Amerikanaca odigrat će igricu barem jednom mjesečno. Ta brojka generirat će petnaest postotni rast, s obzirom na 2010. godinu. Dakle, svaki teći amerikanac igrat će igrice na socijalnim mrežama.

– Svega šest posto od ukupnog broja igrača trošit će novac na virtualna dobra, no oni su strastveni igrači. U 2011. godini potrošit će 653 milijuna dolara samo u SAD-u, tijekom 2011. godine – kaže Paul Verna, stručnjak istraživačke kompanije eMarketer.

Stopa potrošnje na virtualna dobra i oglašavanje raste brže i od rasta broja igrača. U protekloj godini, sa socijalnim igrama potrošeno je 510 milijuna dolara, a procijene za 2011. kažu da će se ta brojka popeti na 653 milijuna dolara.

EA prodaje 90 milijuna dobara u danu

Kao primjer ističemo Electronic Arts. Proteklog mjeseca, na njihovoj igrici Pet Society, kupovano je 90 milijuna virtualnih dobara u danu. Koliko god koštalo, to jedno dobro, prihodi su astronomski.

O navali oglašivača na igrice socijalnih mreža ranije smo govorili, nastojeći čitateljima prikazati to brzorastuće oglašivačko tržište, koje će prije ili kasnije pokucati na vrata Hrvatske. Više o tome pročitajte na Profitiraj.

Marketing u igrama na socijalnim mrežama – oglasi virtualno, prodaj stvarno


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.