Prihodi od igrica na socijalnim mrežama dosegnut će u 2011. godini nevjerojatnih milijardu dolara.
Svega šest posto će plaćati, ali oni su strastveni
62 milijuna Amerikanaca odigrat će igricu barem jednom mjesečno. Ta brojka generirat će petnaest postotni rast, s obzirom na 2010. godinu. Dakle, svaki teći amerikanac igrat će igrice na socijalnim mrežama.
– Svega šest posto od ukupnog broja igrača trošit će novac na virtualna dobra, no oni su strastveni igrači. U 2011. godini potrošit će 653 milijuna dolara samo u SAD-u, tijekom 2011. godine – kaže Paul Verna, stručnjak istraživačke kompanije eMarketer.
Stopa potrošnje na virtualna dobra i oglašavanje raste brže i od rasta broja igrača. U protekloj godini, sa socijalnim igrama potrošeno je 510 milijuna dolara, a procijene za 2011. kažu da će se ta brojka popeti na 653 milijuna dolara.
EA prodaje 90 milijuna dobara u danu
Kao primjer ističemo Electronic Arts. Proteklog mjeseca, na njihovoj igrici Pet Society, kupovano je 90 milijuna virtualnih dobara u danu. Koliko god koštalo, to jedno dobro, prihodi su astronomski.
O navali oglašivača na igrice socijalnih mreža ranije smo govorili, nastojeći čitateljima prikazati to brzorastuće oglašivačko tržište, koje će prije ili kasnije pokucati na vrata Hrvatske. Više o tome pročitajte na Profitiraj.
Marketing u igrama na socijalnim mrežama – oglasi virtualno, prodaj stvarno