Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Energetika

IKEA prodaje isključivo LED rasvjetna tijela

Tvrtka IKEA pozvala je lokalne, nacionalne i svjetske vođe okupljene na UN-ovoj Konferenciji stranaka o klimatskim promjenama (COP21) da poduzmu hrabre mjere povodom klimatskih promjena. Kao partner COP21 konferencije IKEA želi naglasiti prednosti i dobrobiti obnovljive energije te proizvoda koji umanjuju čovjekov utjecaj na okoliš. U svim robnim kućama, IKEA prodaje isključivo LED rasvjetna tijela, a kako bi pomogla svojim kupcima da uštede energiju, do 2020. želi prodati 500 milijuna LED žarulja.

„Klimatske promjene zahtijevaju hitnu akciju – zajednice diljem svijeta ovise o tome, a tvrtke koje se ne suoče s promjenama bit će neuspješne. Zato IKEA Grupa ulaže sve svoje resurse u transformaciju poslovanja, kako bi postala dio rješenja. Mi vjerujemo kako su upravo klimatske promjene prilika za inovaciju, ulaganje i unapređenje našeg poslovanja. Ulaganje u obnovljive izvore energije pomaže nam da kontroliramo troškove poslovanja, a ujedno i podupire našu viziju – stvaranje boljeg svakodnevnog života za što veći broj ljudi“, rekao je Peter Agnefjäll, predsjednik i CEO IKEA Grupe na COP21 konferenciji koja zasjeda u Francuskoj od 30. studenog do 11. prosinca 2015.

U lipnju ove godine IKEA Grupa i IKEA Zaklada najavile su kako se obvezuju uložiti 1 milijardu eura u transformaciju poslovanja na ekonomiju s niskom razinom ugljika i podršku zajednicama na koje klimatske promjene najviše utječu. Cilj IKEA Grupe je do 2020. iz obnovljivih izvora energije proizvesti 100 posto potrošnje u svim svojim objektima, a u rješenja koja koriste solarnu i energiju vjetra  IKEA je od 2009. do sada uložila 1,5 milijardu eura.

Prelaskom na stopostotni LED asortiman, inovativnu tehnologiju koja koristi 85% manje energije od žarulja sa žarnom niti i može trajati do 20 godina, IKEA želi potaknuti što veći broj građana da umanje svoje račune za struju i pozitivno utječu na svoj životni prostor i budućnost. Kada bi milijun ljudi u Hrvatskoj zamijenilo samo jednu žarulju sa žarnom niti u svojim domovima LED žaruljom, ušteda energije bila bi jednaka godišnjoj električnoj potrošnji 4.400 kućanstava, a emisije CO2 umanjile bi se za iznos jednak onome koji godišnje emitira 3.900 automobila.

Osim što svojim kupcima nudi različita rješenja za život kod kuće koja pomažu pri uštedi energije i vode, sortiranju otpada te umanjenju utjecaja na okoliš u svakodnevnom životu, kao i sve IKEA robne kuće diljem svijeta i IKEA Zagreb ima ugrađene tehnologije i procese koji joj omogućuju veću energetsku učinkovitost, ali i doprinose boljem poslovanju.

Trudimo se biti što energetski neovisniji, pa tako tijekom ljetnih mjeseci proizvedemo 20-25% vlastite potrošnje energije zahvaljujući fotonaponskim panelima na krovu robne kuće, zatim koristimo kišnicu za ispiranje svih WC-a, a i među prvima u Hrvatskoj smo ponudili posjetiteljima besplatne električne punjače na parkiralištu. Recikliranju otpada u svim IKEA robnim kućama pridaje se velika pažnja, a robna kuća IKEA Zagreb uz to je ostvarila 116.850 kuna dobiti prodajom otpada kao sekundarne sirovine. Reciklirali smo 94%, odnosno 900 tona otpada prikupljenog u robnoj kući tijekom prošle godine, a u tome su nam pomogli i posjetitelji“, pojasnio je Georg Platzer, voditelj robne kuće IKEA Zagreb.

Kupnjom LED rasvjetnih svjetala u robnim kućama IKEA do 19. prosinca građani sudjeluju u kampanji „Za svjetliju budućnost izbjeglica“ u sklopu koje će IKEA Zaklada donirati 1 euro organizaciji UNHCR za svako prodano LED rasvjetno tijelo. Novac prikupljen kampanjom UNHCR će uložiti u osvjetljenje izbjegličkih kampova u kojima žive neke od najugroženijih skupina ljudi na svijetu.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.