U lipnju 2013. potrošači su ponovno iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći zabilježeni porast – sa 33.49 na 38.35 bodova.
Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji. Potonja je rasla po prvi puta od rujna 2012. godine što može predstavljati pozitivan znak za marketere.
Da li se radi o valu optimizma pred ulazak Hrvatske u EU, ili o znaku skorog početka oporavka ekonomije još nije moguće utvrditi. Ono što se čini donekle izvjesnim jest da smo u kontekstu povjerenja potrošača dotaknuli dno u 12 mjesecu 2012. godine.
Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.