Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Influencer ne može istovremeno promovirati 10 brendova

Influenceri su važan alat u promociji, a samo zajedničkom suradnjom i istraživanjem tržišta i oni i tvrtke koje ih odluče angažirati mogu profitirati.

Drugo izdanje konferencije DIABLOG obilježila je dodjela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenceru.

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu. Blogeri su najviše glasova dali Avonu, Dukatu i Essence-u.

Na jučerašnjem drugom izdanju konferencije DIABLOG predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influencerima, koji su za najbolju influencericu odabrali Ellu Dvornik. U kategoriji brendova najviše glasova dobio je adidas.

I ovo istraživanje provela je agencija Dialog komunikacija, a pokazalo je određena odstupanja između blogera i influencera. Između ostalog, većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Influenceri su važan alat u promociji, a samo zajedničkom suradnjom i istraživanjem tržišta i oni i tvrtke koje ih odluče angažirati mogu profitirati. Za blogera je važno da bude autentičan, a na brendovima je da odluče odgovara li im to ili ne. Zaključak je i kako influencer ne može istovremeno promovirati 10 brendova, jer se gubi smisao. “Problem” je što još uvijek influenceri više služe promociji, ne krajnjoj prodaji.

Brendovima su poručili da bi trebali izdvajati veće budžete za influencers marketing i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.