Inicijativa ‘MojPoslodavac’: Odgovornost i poštovanje na tržištu rada!

Biti prepoznat kao odgovoran poslodavac direktno utječe na prodajne rezultate tvrtke i zadovoljstvo zaposlenika.

Percepcija javnosti ovisi i o odnosu prema kandidatima koji su zainteresirani za rad u određenoj tvrtki, stoga je bitno naglasiti da:

  • 53% ispitanika se više neće prijavljivati na natječaje tvrtke od koje nisu primili odgovor na poslanu prijavu
  • 52% ispitanika ćenegativno pričati o poslodavcu od kojeg nisu primili odgovor
  • 49% ispitanika savjetovat će svoje prijatelje da se ne prijavljuju na natječaj tvrtke od koje nisu primili odgovor
  • 33% ispitanika će na društvenim mrežama negativno komentirati tvrtku od koje nisu primili povratnu informaciju

*podaci istraživanja MojPosao portala

Iz navedenog se može zaključiti da neodgovaranje na prijave kandidata stvara obostranu ‘štetu’ – poslodavci ugrožavaju svoju reputaciju i kredibilitet među tražiteljima posla, ali i potrošačima, dok tražitelji posla gube nadu što im otežava daljnje traženje posla.

MojPosao pokreće inicijativu naziva ‘MojPoslodavac’ kojom želi osvijestiti važnost odgovornog i uvažavajućeg odnosa između poslodavaca i tražitelja posla.

Poslodavci se pozivaju na profesionalni pristup u procesu zapošljavanja i davanje povratne informacije na prijave kandidata, dok se sve posloprimce savjetuje na usmjereno slanje prijava koje zadovoljavaju uvjete određenog natječaja.

Unazad dvije godine, MojPosao provodi anketu za ocjenu svakog objavljenog oglasa te poziva sve tražitelje posla na kontinuirano i iskreno ocjenjivanje oglasa.

Ujedno, prema podacima portala, poslodavci sve više uviđaju važnost odgovaranja na prijave –  udio oglasa s povratnom informacijom poslodavaca na prikupljene prijave je u porastu.

 

graf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MojPosao ima u planu daljnji razvoj inicijative te će kontinuirano mjeriti odgovornost na tržištu rada kako bi u skoroj budućnosti objavio listu poslodavaca koji poštuju svoje kandidate i daju im pravovremene povratne informacije.

Nagradni natječaj: recimo NE krizi poslovnog bontona!

U sklopu navedene inicijative, MojPosao poziva sve tražitelje (boljeg) posla da pošalju svoje iskustvo ugodnog i pozitivnog selekcijskog procesa radi ukazivanja da kriza na tržištu rada ne mora značiti i krizu poslovnog bontona. Svi zainteresirani mogu poslati svoja iskustva na [email protected] najkasnije do 16. svibnja 2015. godine.

Stručni tim portala MojPosao odabrat će dva iskustva koja će biti nagrađena pametnim telefonom Nokia Lumia 630.

mojposlodavac_slika

Podijeli

Odgovori

Top