Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Inspiracija ponedjeljkom: Hrvatska i destinacijska vjenčanja

wed in croatiaa

Konzultantica za razvoj poslovnih vještina dr. sc. Elvira Mlivić Budeš razgovarala je s inspirativnom i kreativnom Gabrielom Kočiš, savjetnicom za vjenčanja. Zaključak je da ovom tržištu trebaju baš ovakvi kreativci koji pokreću i svojim primjerom svima govore da se sve može kad se hoće.

Kad nam se učini da na tržištu stalno gledamo iste poslovne priče, kad poželimo izaći iz pesimizma i stava da ništa nije moguće, treba pogledati oko sebe. Uspjeh ostavlja tragove zato je važno poslušati inspirativne primjere umjesto loših vijesti i neugodnih tržišnih prognoza. Optimistična priča ovog ponedjeljka dolazi nam od Gabriele Kočiš, savjetnice za vjenčanja (www.gabrielakocis.com). Bit će nam drago ako ova priča neke od vas potakne i inspirira na pokretanje novih projekata i stvaranje bolje budućnosti za sebe, suradnike i društvo u cjelini.

EMB: Pokrenula si veliki projekt za koji bi mogli reći da se može podijeliti u dva dijela, na hrvatska vjenčanja i destinacijska vjenčanja, odnosno inozemna, možeš li predstaviti o čemu se radi?

GK: S obzirom na cjelokupnu turističku ponudu u Hrvatskoj koja zasigurno ima prostora za proširenje, osmislila sam produkciju serije video priloga koji će na slikovit način dočarati tradiciju i različite mogućnosti organiziranja i održavanja vjenčanja u Hrvatskoj. Poznato je da Dubrovnik prednjači u privlačenju inozemnih posjetitelja i mladenaca te predvodi u poretku poželjnih destinacija u regionalnom okviru, no postavlja se pitanje, kako i na koji način promovirati i ostale krajeve koji svojim lokalnim, autohtonim izričajem i krajobrazom mogu privući velik broj interesenata te time doprinijeti osnaživanju konkurentnosti turističke ponude u cjelini. Ovaj projekt će adekvatno odgovoriti i upotpuniti postojeću ponudu u Hrvatskoj. Primjerice,  uz dozu maštovitosti te u skladu s bogatom hrvatskom tradicijom prožetom autohtonom kuhinjom, vinskom ponudom ali i krajobrazom koji pruža nezamislive mogućnosti za dizajniranje vjenčanja, domaćim i stranim posjetiteljima može se ponuditi savršeno mjesto za vjenčanje. Uskoro ćete se i uvjeriti.

EMB: Što je sa inozemstvom, na koji način popularizirati Hrvatsku kao poželjnu wedding destinaciju?

GK: Hrvatska se nalazi na savršenom geografskom području. Okupana suncem, s blagom klimom pruža razne mogućnosti, čak i van sezone. Promjenom svijesti i poslovne kulture te svrsishodnom komunikacijom, koja nužno ne treba ovisiti isključivo marketinškoj megalomaniji mogu se zainteresirati inozemni parovi da svoje zamisli o savršenom vjenčanju realiziraju kod nas. Baš po pitanju komunikacije, a zajedno sa svojim suradnicima, pokrenula sam razvoj prvog interaktivnog vodiča/knjige za vjenčanja u Hrvatskoj, gdje će inozemni korisnici dobiti sve informacije o lokacijama, restoranima, vinskim cestama, fotografima i ostalim neizostavnim elementima koje je potrebno pronaći prilikom organiziranja vjenčanja. Cijela platforma će biti zaokružena atraktivnim video materijalima i fotografijama kao i idejama za uređenje interijera i eksterijera

EMB: Koje su prepreke?

GK: Ha, ha. Nazovimo te prepreke – izazovima. Kao i u drugim sektorima, u Hrvatskoj još uvijek prevladava konzervativna svijest o pružanju usluga ili konkretnih proizvoda inozemnim klijentima. To se vidi kod konkretnog pregovaranja. Pojedinci koji raspolažu značajnim kapitalom ili su svoj novac zaradili u razdobljima  prilagođenog socijalizma, sve novotarije smatraju bespotrebnima. Jer ono što ne mogu naplatit klijentima – odmah s troduplom maržom – nije posao. Čast izuzecima, no sasvim nova generacija dolazi na scenu kojoj je potrebno raskrčiti put. Vremena „cimer fraja“ su odavno iza nas. Prepreke su i preslikavanje američkih trendova i uporno guranje jednog holivudskog načina dizajna vjenčanja na naše prostore.

EMB: Koji su tvoji planovi za budućnost?

GK: Prvenstveno pokrenuti investitore, potencijalne oglašivače ali i mjerodavne institucije i uvjeriti ih da se nazire svjetlo na kraju tunela. Dovoljan je sasvim malen odmak od dosadašnjeg konzervativnog stajališta da osnažimo postojeću turističko-ugostiteljsku ponudu i brendiramo Hrvatsku kao savršenu destinaciju za vjenčanja. Da bi realizirali ideje potrebna je suradnja svih dionika u ovom poslu. Neposredno ćemo generirati nova radna mjesta, povećati turističku dobit neperspektivnih regija i produžiti sezonu u Hrvatskoj te dugoročno izgraditi našu reputaciju.

 

wedd-in-croatia

wedd-in-croatia

Dr. sc. Elvira Mlivić Budeš, [email protected]

Gabriela Kočiš, [email protected]

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.