Fokus ILBA-e je promocija i širenje znanja svakog zaposlenika, a glavni cilj izgradnja programa i modela koji su primjenjivi na moderne tehnologije u menadžmentu, te tvrtka InfoDom čija je znanstvena djelatnost temelj stvaranja inovativnih rješenja, te razvoj i implementacija poslovno-informacijskih sustava.
Integriranje vještina i znanja znači jaču kompaniju
Novi zahtjevi koji dolaze pred menadžment tvrtki kao što su: brze promjene vanjskih uvjeta i modela poslovanja, tehnologija, te porast zahtjeva poslodavaca oko umijeća pojedinaca – nužno traže drugačije cikluse obrazovanja putem poslovnih akademija, na kojima se u tri do pet mjeseci stječu znanja relevantna za idućih tri do pet godina.
Integriranje znanja i vještine kroz takav program, pojedinca čini vrjednijim njegovoj tvrtki, ali i na tržištu rada. Širenjem znanja znanstvene zajednice i poslovnih akademija prema kompanijama i tvrtkama, potiče se direktan razvoj kompetencija u gospodarstvu. Istovremeno, takva znanja predstavljaju edukacijski okvir i za pripremu nezaposlenih i povećanje njihove šanse za zapošljavanje.“, rekao je prof.dr.sc. Slavko Vidović, direktor ILBA instituta.
Lifelong learning – svakodnevna potreba
– Cjeloživotno obrazovanje postalo je pitanje poslovne potrebe. Jedino uz kontinuiranu edukaciju i obrazovanje možemo očekivati poboljšanje konkurentnosti Hrvatske i porast kompetencija domaćeg gospodarstva – istaknuo je Davor Majetić, glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca, dodajući kako država mora početi prepoznavati, poticati i nagrađivati tvrtke koje su primjer dobrog poslovanja, temeljenog na znanju, ali isto tako i sankcionirati one koje to nisu.
Sudionici okruglog stola „Uloga poslovnih akademija i znanstvene zajednice u jačanju kompetencija hrvatskog gospodarstva“ dotaknuli su se i često spominjane sintagme o Hrvatskoj kao „društvu znanja“.
Ako je namjera zaista iskrena i pojam nije izmišljen za dnevnopolitičku uporabu, uvjeren sam da je ovaj skup, više nego dobar podsjetnik na korake i mjere koje moramo poduzeti kako bismo doista i ostvarili spomenuti cilj i postali „zemlja znanja“ . Svaka kvalitetna inicijativa isticanja važnosti obrazovanja i cjeloživotne edukacije za naše je društvo nužna i korisna. Osvještavanje šire javnosti o važnosti znanja s jedne strane i „pritisak“ na sve važne strukture i sudionike s druge, treba činiti često i sustavno“, poručio je Marko Oltean, voditelj prodaje i odnosa s klijentima portala EduCentar i MojPosao.