Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Interaktivne površine – miš i tipkovnica postaju prošlost

Interaktivne površine proizvodi su koji uz privlačan dizajn korisniku nude spoj naprednih rješenja i visok stupanj funkcionalnosti. Riječ je o revolucionarnom načinu komunikacije korisnika s multimedijom, a među svjetskim informatičkim gigantima poput Microsofta svoje je mjesto pronašla i tvrtka iz Hrvatske – Nmedia.

Interaktivne površine proizvodi su koji uz privlačan dizajn korisniku nude spoj naprednih rješenja i visok stupanj funkcionalnosti. Riječ je o revolucionarnom načinu komunikacije korisnika s multimedijom, a među svjetskim informatičkim gigantima poput Microsofta svoje je mjesto pronašla i tvrtka iz Hrvatske - Nmedia.

U svijetu postoji samo dvadesetak kompanija koje se bave izradom i razvojem interaktivnih tehnologija. U društvu kompanija poput Microsofta ili Mindstorma, koje praktički imaju neograničen proračun i mogućnost praćenja novih IT rješenja, i Hrvati imaju svoje mjesto.

Tehnološki iskorak

Tvrtka iz Zagreba Nmedia počela je proizvodnju interaktivnih površina, što je u svijetu do sada bilo rezervirano samo za mali broj kompanija.

– Riječ je o novoj IT kulturi i revolucionarnom načinu komunikacije s multimedijskim sadržajima. Najveće su prednosti neograničen broj korisnika i dvosmjerna komunikacija – rekao nam je Tefik Mursel, direktor tvrtke.

Miš i tipkovnica tim proizvodom postaju stvar prošlosti. Sva komunikacija između korisnika i sučelja odvija se dodirom (touch screen), a pionir je u toj tehnologiji IPhone. Međutim, njegov ekran dopušta dodir na maksimalno četiri točke.

– Za razliku od navedenih klasičnih tehnologija, naša interaktivna površina omogućuje primanje komandâ na gotovo neograničenom broju točaka, odnosno unos nekoliko korisnika istodobno na jednoj površini – objašnjava Domagoj Penava, projekt-menadžer u tvrtki Nmedia.

Najviše interesa izvana

Interaktivni bar, IField-IDrone i N Media PC tri su proizvoda domaće tvrtke kojima nudi potpunu raznolikost interaktivnih površina, ovisno o potrebama korisnika. Najviše upita dolazi izvana za uređenje barova i diskoklubova, a sustav je potpuno siguran. Upravo ta funkcija čini ga idealnim za multimedijske prezentacije, projekcije, multimedijske umjetničke instalacije i za ostale marketinške prigode.

Prema zahtjevima klijenta, moguća je nadogradnja sustava aplikacijama koje on smatra potrebnim. Nema straha ni od moguće štete jer u slučaju barova u kafiću stavlja se posebna zaštita.

Hrvatski proizvod konkurentne cijene

Obilaskom tvrtki koje se bave proizvodnjom trojac iz Nmedije shvatio je da se tržištu može ponuditi sličan proizvod po znatno nižoj cijeni. Za razliku od konkurencije, taj je proizvod čak upola jeftiniji, a treba napomenuti da su u razvoju i proizvodnji iskorištena vlastita znanja, iskustva i resursi, što ga svrstava u kategoriju izvornih hrvatskih proizvoda.

Svaki tehnološki napredak optužuje se za smanjivanje kontakta među ljudima jer ih razdvaja, a kod interaktivnih ploča to nije slučaj.

– Istina je da sjedenje u vlastitu domu ispred kompjutora smanjuje kontakt ljudi izvan kuće, ali s interaktivnim površinama situacija je drugačija. Upravo činjenica da nekoliko korisnika istodobno može rabiti aplikacije na interaktivnoj površini čak može pomoći kod zbližavanja i upoznavanja ljudi u restoranima ili kafićima – zaključio je Hrvoje Bastačić.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.