Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Interes za životnim osiguranjem kontinuirano raste

Interes hrvatskih građana za životnim osiguranjima kontinuirano raste pa je bruto premija životnih osiguranja u 2013. godini porasla za gotovo 100 milijuna kuna, na 2,54 milijarde, a rast je nastavljen i u siječnju ove godine, kada je uvećana za 18 milijuna kuna, na 212,8 milijuna kuna, rečeno je na okruglom stolu “Osiguranja” u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Interes hrvatskih građana za životnim osiguranjima kontinuirano raste pa je bruto premija životnih osiguranja u 2013. godini porasla za gotovo 100 milijuna kuna, na 2,54 milijarde, a rast je nastavljen i u siječnju ove godine, kada je uvećana za 18 milijuna kuna, na 212,8 milijuna kuna, rečeno je na okruglom stolu "Osiguranja" u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Predsjednik Uprave Allinaza Boris Galić ocijenio je kako je interes za životnim osiguranjima, koje u Hrvatskoj nudi 16 osiguravajućih kuća, uvelike motiviran činjenicom da kamatne stope na štednju u bankama padaju.

Dodao je kako trenutna, neizvjesna kretanja na tržištima kapitala za posljedicu imaju niže prinose osiguranicima, ali i da iskustva razvijenijih tržišta govore da to neće negativno utjecati na rast tržišta, već upravo suprotno. U takvom okruženju, procjenjuje Galić, postupno će se povećavati interes i za osigurateljnim proizvodima koji nude ulaganja u rizičnije financijske instrumente s potencijalno višim prinosima, kod kojih klijent na sebe preuzima rizik ulaganja.

Predstavnici osiguravatelja slažu se da rastu segmenta životnih osiguranja pridonosi i postupno jačanje svijesti građana o potrebi da se sami pobrinu za sebe i svoju obitelj, ali i da Hrvatska u tome dosta zaostaje za razvijenijim europskim zemljama.

Životna se osiguranja u Hrvatskoj još uvijek poistovjećuju s čistom štednjom te se pritom često zaboravlja na tzv. ‘riziko’ dio koji, za razliku od klasične štednje, klijentima u najgorem slučaju nudi i isplatu pune ugovorene svote neovisno o uplaćenom iznosu. Upravo iz tog razloga važno je jačanje svijesti o važnosti životnog osiguranja, ne samo kao štednje za treću životnu dob, već i kao jedinom proizvodu koji uz štednju nudi i riziko komponentu.

S obzirom na kontinuirani pad razine socijalne i zdravstvene zaštite, sve važnija postaje osigurateljna, odnosno riziko komponenta životnih osiguranja, stoga je za očekivati rast riziko osiguranja života, kao što se primjerice dogodilo u Njemačkoj, gdje je u posljednjih 20-ak godina udvostručen njihov udio u novoj višekratnoj premiji, rečeno je na okruglom stolu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.