Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Investicija – Borovo proširuje proizvodne kapacitete i pojačava konkurentnost

Borovo d.d. uspijeva se u ovim turbulentnim vremenima održati na nogama. I više od toga, čini se, jer investicijom od 50 milijuna kuna u obnovu pogona i objekata u Vukovaru proširuje proizvodne kapacitete oštećene u ratu. A kao poznata robna marka, ne boje se jeftinih konkurentskih proizvoda iz Kine, Indije ili Bugarske. Kažu, pa tko u nas ne zna za Borovo?!

Borovo d.d. uspijeva se u ovim turbulentnim vremenima održati na nogama. I više od toga, čini se, jer investicijom od 50 milijuna kuna u obnovu pogona i objekata u Vukovaru proširuje proizvodne kapacitete oštećene u ratu. A kao poznata robna marka, ne boje se jeftinih konkurentskih proizvoda iz Kine, Indije ili Bugarske. Kažu, pa tko u nas ne zna za Borovo?!

– Zgradu koja je sagrađena 1981. godine i devastirana za vrijeme agresije potpuno smo obnovili. U toj novoj zgradi imamo 11.000 četvornih metara prostora, a uložili smo i u novu tehnologiju proizvodnje. Tako smo napokon počeli investirati u razvoj kompanije umjesto u obnovu – objašnjavaju nam u marketingu Borova.

Proizvodnja u Vukovaru – profitabilna!

U sklopu društva Borovo djeluje sedam trgovačkih, proizvodnih i uslužnih poduzeća, koja posluju u Hrvatskoj i zemljama regije. Borovo proizvodi isključivo u Vukovaru, gdje se godišnje proizvede oko 400.000 pari obuće, a izrađuje se i industrijsko gumeno remenje.
Kompanija je u 2008. godini imala ukupan prihod od 250 milijuna kuna, čime su u Borovu zadovoljni. Priliku tvornica vidi u striktnijim zakonima zaštite na radu. – To je segment proizvodnje namjenske obuće u kojem smo jaki. Startasice su dio urbane mode i tu prodaju diktiraju tržišne preferencije, ali programi Borosana i Relax segmenti su u kojima možemo ostvariti značajniji rast.

Prepoznati kvalitetu

U Borovu kažu da se nemaju ambiciju natjecati se s jeftinim kineskim, indijskim ili bugarskim proizvodima. – Borovo ima tradiciju, iskustvo i tehnologiju. Kao brand smo prepoznatljivi, tko u Hrvatskoj ne zna za Borovo? Naša prodajna mjesta povoljno su smještena, u gradskim središtima. Ostalo je na hrvatskim građanima, koji prepoznaju kvalitetu naših proizvoda i tako pomažu hrvatskom gospodarstvu – zaključuju u Borovu.

U moru tmurnih tema i spajanja kraja s krajem mnogih hrvatskih kompanija dobre vijesti iz Borova svijetao su primjer i klica optimizma za jači plasman hrvatskih proizvoda na domaćem, ali i tržištima EU.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.