– Zgradu koja je sagrađena 1981. godine i devastirana za vrijeme agresije potpuno smo obnovili. U toj novoj zgradi imamo 11.000 četvornih metara prostora, a uložili smo i u novu tehnologiju proizvodnje. Tako smo napokon počeli investirati u razvoj kompanije umjesto u obnovu – objašnjavaju nam u marketingu Borova.
Proizvodnja u Vukovaru – profitabilna!
U sklopu društva Borovo djeluje sedam trgovačkih, proizvodnih i uslužnih poduzeća, koja posluju u Hrvatskoj i zemljama regije. Borovo proizvodi isključivo u Vukovaru, gdje se godišnje proizvede oko 400.000 pari obuće, a izrađuje se i industrijsko gumeno remenje.
Kompanija je u 2008. godini imala ukupan prihod od 250 milijuna kuna, čime su u Borovu zadovoljni. Priliku tvornica vidi u striktnijim zakonima zaštite na radu. – To je segment proizvodnje namjenske obuće u kojem smo jaki. Startasice su dio urbane mode i tu prodaju diktiraju tržišne preferencije, ali programi Borosana i Relax segmenti su u kojima možemo ostvariti značajniji rast.
Prepoznati kvalitetu
U Borovu kažu da se nemaju ambiciju natjecati se s jeftinim kineskim, indijskim ili bugarskim proizvodima. – Borovo ima tradiciju, iskustvo i tehnologiju. Kao brand smo prepoznatljivi, tko u Hrvatskoj ne zna za Borovo? Naša prodajna mjesta povoljno su smještena, u gradskim središtima. Ostalo je na hrvatskim građanima, koji prepoznaju kvalitetu naših proizvoda i tako pomažu hrvatskom gospodarstvu – zaključuju u Borovu.
U moru tmurnih tema i spajanja kraja s krajem mnogih hrvatskih kompanija dobre vijesti iz Borova svijetao su primjer i klica optimizma za jači plasman hrvatskih proizvoda na domaćem, ali i tržištima EU.