Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Investicija – Borovo proširuje proizvodne kapacitete i pojačava konkurentnost

Borovo d.d. uspijeva se u ovim turbulentnim vremenima održati na nogama. I više od toga, čini se, jer investicijom od 50 milijuna kuna u obnovu pogona i objekata u Vukovaru proširuje proizvodne kapacitete oštećene u ratu. A kao poznata robna marka, ne boje se jeftinih konkurentskih proizvoda iz Kine, Indije ili Bugarske. Kažu, pa tko u nas ne zna za Borovo?!

Borovo d.d. uspijeva se u ovim turbulentnim vremenima održati na nogama. I više od toga, čini se, jer investicijom od 50 milijuna kuna u obnovu pogona i objekata u Vukovaru proširuje proizvodne kapacitete oštećene u ratu. A kao poznata robna marka, ne boje se jeftinih konkurentskih proizvoda iz Kine, Indije ili Bugarske. Kažu, pa tko u nas ne zna za Borovo?!

– Zgradu koja je sagrađena 1981. godine i devastirana za vrijeme agresije potpuno smo obnovili. U toj novoj zgradi imamo 11.000 četvornih metara prostora, a uložili smo i u novu tehnologiju proizvodnje. Tako smo napokon počeli investirati u razvoj kompanije umjesto u obnovu – objašnjavaju nam u marketingu Borova.

Proizvodnja u Vukovaru – profitabilna!

U sklopu društva Borovo djeluje sedam trgovačkih, proizvodnih i uslužnih poduzeća, koja posluju u Hrvatskoj i zemljama regije. Borovo proizvodi isključivo u Vukovaru, gdje se godišnje proizvede oko 400.000 pari obuće, a izrađuje se i industrijsko gumeno remenje.
Kompanija je u 2008. godini imala ukupan prihod od 250 milijuna kuna, čime su u Borovu zadovoljni. Priliku tvornica vidi u striktnijim zakonima zaštite na radu. – To je segment proizvodnje namjenske obuće u kojem smo jaki. Startasice su dio urbane mode i tu prodaju diktiraju tržišne preferencije, ali programi Borosana i Relax segmenti su u kojima možemo ostvariti značajniji rast.

Prepoznati kvalitetu

U Borovu kažu da se nemaju ambiciju natjecati se s jeftinim kineskim, indijskim ili bugarskim proizvodima. – Borovo ima tradiciju, iskustvo i tehnologiju. Kao brand smo prepoznatljivi, tko u Hrvatskoj ne zna za Borovo? Naša prodajna mjesta povoljno su smještena, u gradskim središtima. Ostalo je na hrvatskim građanima, koji prepoznaju kvalitetu naših proizvoda i tako pomažu hrvatskom gospodarstvu – zaključuju u Borovu.

U moru tmurnih tema i spajanja kraja s krajem mnogih hrvatskih kompanija dobre vijesti iz Borova svijetao su primjer i klica optimizma za jači plasman hrvatskih proizvoda na domaćem, ali i tržištima EU.

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Turizam

Kriza se odužila. Turizam je na koljenima, a s njime i oko 450 obiteljskih malih hotela koje očekuje još jedna neizvjesna sezona.

Lifestyle

Svi ljudi su više ili manje lijeni. Neki su ipak previše, i to se smatra ogromnom manom. Ali što ako to nije toliko loša...

Komentari

Postoji toliko definicija uspjeha koliko postoji i ljudi na planeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.