Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Istraživanja pokazuju – trećina internetskih oglasa prikazuje se putem Facebooka

Da je Facebook oglašivačka platforma koja godišnje uprihodi preko milijardu dolara znamo otprije. No, koliko je zapravo Facebook prepoznat kao efikasan način oglašavanja pokazuju najnovija istraživanja kompanije Comscore, prema kojima je gotovo svaki treći internetski oglas prikazan upravo putem Facebooka.

Da je Facebook oglašivačka platforma koja godišnje uprihodi preko milijardu dolara znamo otprije. No, koliko je zapravo Facebook prepoznat kao efikasan način oglašavanja pokazuju najnovija istraživanja kompanije Comscore, prema kojima je gotovo svaki treći internetski oglas prikazan upravo putem Facebooka.

Prema istraživanjima tržišta, u SAD-u se tokom prvog kvartala 2011. godine prikazalo 1,11 trilijuna online oglasa, od čega je gotovo 346 milijardi, ili 31,2 posto prikazano na Facebooku. U odnosu na isto razdoblje prošle godine broj prikazanih oglasa na Facebooku se gotovo udvostručio, a prva sljedeća kompanija Yahoo u prvom je kvartalu ove godine prikazala tri puta manje oglasa od Facebooka, 112 milijardi.

Facebook privlači oglašivače – korisnicima će plaćati gledanje oglasa

Dokaz da Facebook vrijedi! Prihodi od oglašavanja dosegnuli 1,86 milijardi dolara

Tko se najviše oglašavao?

Pogledamo li ljestvicu oglašivača, vidljivo je kako se najviše prikazanih oglasa odnosi na kompaniju AT&T, 19,5 milijardi pojavljivanja. Slijede  Experian Interactive i Scottrade.

Marketing u igrama na socijalnim mrežama – oglasi virtualno, prodaj stvarno


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.