Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Istraživanje javnog govora – Kerum najbolji govornik u Hrvatskoj!

Javni govor formira imidž osobe. Ako se radi o političarima, biznismenima ili djelatnicima elektroničkih medija, time je njihova prezentacija prema javnosti još bitnija. Tko je prema ocjenama javnosti najbolji govornik te koliko su naši političari uopće uspješni u ovoj antičkoj vještini?

Javni govor formira imidž osobe. Ako se radi o političarima, biznismenima ili djelatnicima elektroničkih medija, time je njihova prezentacija prema javnosti još bitnija. Tko je prema ocjenama javnosti najbolji govornik te koliko su naši političari uopće uspješni u ovoj antičkoj vještini?

Tvrtka Ciceron komunikacije, edukacijska kuća koja je usko specijalizirana za retoriku i treninge komunikacijskih i prodajnih vještina, organizirala je 2. lipnja 2009. u hotelu Antunović poslovno okupljanje s predstavljanjem rezultata istraživanja na temu „Javni govor u politici, elektroničkim medijima i biznisu”.

Što Hrvati smatraju dobrim govorom?

Istraživanje ima za cilj pokazati javno mišljenje hrvatskih građana o kvaliteti javnog govora u tri područja – politici, businessu i elektroničkim medijima.

Istraživanje je provela tvrtka Hendal, a obuhvaća prosječnu ocjenu stanja javnog govora u Hrvatskoj, u rasponu od 1 do 5, ono što Hrvate najviše smeta u javnim istupima te najbolji govornici u tri navedena područja.

Prikupljeni podaci su naše javne govornike smjestili u ladicu „dobar” s prosječnom ocjenom 3, što i nije dobar rezultat za ljude koji „od riječi žive.” Hrvatima najviše smeta „pametovanje” – najlošije je prošao kompliciran, prestručan govor koji ljudima nije razumljiv. Druga boljka naših govornika je nepoznavanje hrvatskog standardnog jezika.

Sveprisutni političari i samozatajni poslovnjaci

Najbolji retoričar među političarima je Ivo Sanader. Premijer je dobio 20,8 posto glasova za najboljeg govornika, dok je na drugom mjestu predsjednik Mesić. Direktorica Ciceron komunikacija Mirela Španjol Marković smatra da Hrvati ne razlikuju dobro govorništvo od učestalog pojavljivanja u medijima. Prema tim rezultatima Marković Sanadera vidi kao „najjači hrvatski brand.”

Suprotno od sveprisutnih političara, poslovnjaci, pogotovo u ovim za njih teškim vremenima, ne dobivaju adekvatan medijski tretman. Čak 60 posto ispitanika nije znalo navesti nijednog poslovnog čovjeka u Hrvatskoj! Ovaj podatak govori o općoj neprepoznatljivosti poslovnih ljudi i realnog sektora kao kralježnice ekonomije svake države.

Kerum najpoznatiji biznismen

U poslovnom segmentu pobjednik je Kerum sa 7 posto glasova. Vjerojatno je Kerumu pomogla i njegova politička ambicija, kao i angažiranje jedne od najboljih hrvatskih PR agencija, Manjgure.

Goran Milić je najbolji govornik u svijetu elektroničkih medija, a drugo mjesto drži još jedan HRT-ovac Zoran Šprajc.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.