Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Jedan, dva, tri – do bolje prodaje! Web stranica, Facebook i grupna kupovina

Pokrenuli ste vlastiti biznis, nudite određeni proizvod ili uslugu, ali posao baš ne ide zamišljenim putem. Morate znati – sve osim nevjerojatnog izuma poput „automobila na vodu“ danas zahtijeva ulaganja u marketing. Ako ste novi i mali, vjerojatno nemate na raspolaganju gomilu sredstava za marketing, stoga vam donosimo prva tri marketinška koraka koja vas neće puno stajati, a donijeti će rezultate. Naravno, pretpostavka za rezultat ovih marketinških alata jest kvaliteta vašeg proizvoda ili usluge.

Pokrenuli ste vlastiti biznis, nudite određeni proizvod ili uslugu, ali posao baš ne ide zamišljenim putem. Morate znati – sve osim nevjerojatnog izuma poput „automobila na vodu“ danas zahtijeva ulaganja u marketing. Ako ste novi i mali, vjerojatno nemate na raspolaganju gomilu sredstava za marketing, stoga vam donosimo prva tri marketinška koraka koja vas neće puno stajati, a donijeti će rezultate. Naravno, pretpostavka za rezultat ovih marketinških alata jest kvaliteta vašeg proizvoda ili usluge.

1. Izrada web stranice

Web stranicu danas jednostavno morate imati. Bez nje ne možete niti pomišljati na sljedeća dva koraka.

Ne morate izrađivati web stranicu od 50.000 kuna. Važno je da se držite nekakvih pravila.

Ovo su stvari koje web stranica malih poduzetnika mora sadržavati

2. Facebook

Na Facebooku je danas 1,3 milijuna Hrvata. Što god nudili, na Facebooku je dio vaše ciljane skupine.

Preporučamo otvaranje „fan pagea“, mogućnosti koju je Facebook namijenio upravo poduzetnicima. Pozovite prijatelje i zamolite ih da pozovu svoje prijatelje. Vrlo brzo vaše poruke na Facebooku će pratiti povelik broj ljudi.

Nakon otvaranja „fan pagea“ platite oglas na Facebooku.

Oglasi na Facebooku otvaraju se korisnicima na njihovom privatnom profilu. Ako je vaš oglas dovoljno dobar, većina korisnika automatizmom će stisnuti „like“. Od toga trenutka (ako vas kojim razlogom ne obrišu) oni će u buduće vidjeti sve vaše promidžbene poruke na Facebooku, koje ostavljate potpuno besplatno. Zbog toga ovo ulaganje smatramo isplativim.

Promidžba male kompanije – što je produktivno, a što nepoželjno na Facebooku

3. Grupna kupovina

Grupna kupovina oblik je marketinga, u svijetu prisutan već neko vrijeme, za čije se pokretače vode ratovi milijardama dolara.

Ovaj oblik marketinga postaje sve popularniji i na Hrvatskom tržištu.

Kako funkcionira?

Vi kao ponuđač snižavate cijenu za 50 posto ili više te svoju ponudu postavljate na specijalizirane stranice za grupnu kupovinu, koje već prate deseci tisuća Hrvata. Svi zainteresirani vašu ponudu mogu kupiti odmah i jednostavno na stranicama za grupnu kupovinu (Kolektiva.hr, Kupime.hr, Grupnjak.hr, Trebamto.hr…)

Ovaj oblik oglašavanja jamči dovođenje novih kupaca, a ako ih vaša usluga ili proizvod zadovolji, onda i povećanje rezultata poslovanja.

Primjerice ako imate restoran i ponudite obrok od 150 kuna, po cijeni od 75, u jednom danu prikupit ćete stotine novih gostiju. Na vama je da ih vaša usluga zadovolji, a onda vam nema kraja. Zadovoljan kupac, najbolja je reklama.

Učinak svake kampanje na stranicama za grupnu kupovinu je lako mjerljiv – broj prodanih kupona govori koliko je kupaca privukla kampanja.

Kako do instantnog povećanja prometa kroz novi oblik marketinga


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.