1. Izrada web stranice
Web stranicu danas jednostavno morate imati. Bez nje ne možete niti pomišljati na sljedeća dva koraka.
Ne morate izrađivati web stranicu od 50.000 kuna. Važno je da se držite nekakvih pravila.
Ovo su stvari koje web stranica malih poduzetnika mora sadržavati
2. Facebook
Na Facebooku je danas 1,3 milijuna Hrvata. Što god nudili, na Facebooku je dio vaše ciljane skupine.
Preporučamo otvaranje „fan pagea“, mogućnosti koju je Facebook namijenio upravo poduzetnicima. Pozovite prijatelje i zamolite ih da pozovu svoje prijatelje. Vrlo brzo vaše poruke na Facebooku će pratiti povelik broj ljudi.
Nakon otvaranja „fan pagea“ platite oglas na Facebooku.
Oglasi na Facebooku otvaraju se korisnicima na njihovom privatnom profilu. Ako je vaš oglas dovoljno dobar, većina korisnika automatizmom će stisnuti „like“. Od toga trenutka (ako vas kojim razlogom ne obrišu) oni će u buduće vidjeti sve vaše promidžbene poruke na Facebooku, koje ostavljate potpuno besplatno. Zbog toga ovo ulaganje smatramo isplativim.
Promidžba male kompanije – što je produktivno, a što nepoželjno na Facebooku
3. Grupna kupovina
Grupna kupovina oblik je marketinga, u svijetu prisutan već neko vrijeme, za čije se pokretače vode ratovi milijardama dolara.
Ovaj oblik marketinga postaje sve popularniji i na Hrvatskom tržištu.
Kako funkcionira?
Vi kao ponuđač snižavate cijenu za 50 posto ili više te svoju ponudu postavljate na specijalizirane stranice za grupnu kupovinu, koje već prate deseci tisuća Hrvata. Svi zainteresirani vašu ponudu mogu kupiti odmah i jednostavno na stranicama za grupnu kupovinu (Kolektiva.hr, Kupime.hr, Grupnjak.hr, Trebamto.hr…)
Ovaj oblik oglašavanja jamči dovođenje novih kupaca, a ako ih vaša usluga ili proizvod zadovolji, onda i povećanje rezultata poslovanja.
Primjerice ako imate restoran i ponudite obrok od 150 kuna, po cijeni od 75, u jednom danu prikupit ćete stotine novih gostiju. Na vama je da ih vaša usluga zadovolji, a onda vam nema kraja. Zadovoljan kupac, najbolja je reklama.
Učinak svake kampanje na stranicama za grupnu kupovinu je lako mjerljiv – broj prodanih kupona govori koliko je kupaca privukla kampanja.
Kako do instantnog povećanja prometa kroz novi oblik marketinga
