O iPhoneu je već sve rečeno. On je promijenio ljudske navike te je čovjeka učinio online više nego ikad prije. U rujnu će Apple plasirati iPhone 5, a ako je vjerovati špekulacijama i jeftiniju verziju omiljene jabuke koju će nazvati iPhone 4S.
No, tu je i iPad, uređaj koji je također Appleu otvorio novo tržište na kojem je praktički još uvijek usamljen (daleko iza su RIM i Samsung), a čovjeka natjerao na mijenjanje određenih navika. Njegovom pojavom najviše su izgubili proizvođači netbook računala. Netbook ili tablet? Korisnici u velikoj većini slučajeva biraju tablet. iPad ili neki drugi tablet? Oko 80 posto potencijalnih kupaca izabrat će iPad.
Najnovija istraživanja NetMarketSharea pokazuju kako se putem iPada ostvari jedan posto svjetskog prometa na internetu. Pazite! iPad postoji tek godinu i pol dana. Gledajući samo tržište SAD-a trend je još snažniji. Tamo se 2,1 posto ukupnog web prometa ostvaruje putem iPada. Osvrćući se na ranija izvješća, promet putem iPada svakog je mjeseca sve veći. Točnije, od ožujka iPad-ov udio u svjetskom web prometu raste po stopi od deset i više posto.
Najava „smrti“ desktop računala još uvijek je potpuno neutemeljena, iako se i takve rečenice tu i tamo zalome pojedinim medijima, ili tehološkim blogovima. Činjenica jest da su smartphonei i tablet računala postali dio naše online svakodnevice. Apple ih nije stvorio, ali je uspio napraviti točno ono što je svijet prihvatio. Pa nije ni čudo što se pretpostavlja kako imaju novca da kupe gotovo cijelu industriju!