Bez obzira na geografsko područje, društvene mreže otvaraju brojne mogućnosti u segmentu poslovanja i tehnologije, pokazalo je istraživanje.
Donosimo vam najznačajnije rezultate koji pokazuju koliko smo ustvari “ovisni” o društvenim mrežama:
Društveno umrežavanje najpopularnija je online aktivnost
Od pet minuta provedenih na internetu, jednu provedemo na društvenim mrežama. Društvenim umrežavanjem u svijetu se bavi 82% korisnika interneta starijih od 15 godina.
Važnost Facebooka ne može se zanemariti
Jednu od sedam minuta na internetu provedemo na Facebooku. Uzevši u obzir i ostale društvene mreže čak tri od četiri minute rezervirane su za “fejs”.
Mikroblogovi su nova snaga društvenog umrežavanja
Jedan od deset korisnika interneta služi se Twitterom. Sve su popularnije i ostale mikrobloging platforme poput kineskog “Sina Weibo” sa porastom od 181 posto u prošloj godini.
Društvene mreže nisu samo za mlade
Iako najveći broj njihovih korisnika i dalje čini populacija u dobi od 15 do 24 godina, društveno umrežavanje aktivnost je sve privlačnija i starijim generacijama. Najveći porast korištenja društvenih mreža zabilježen je kod populacije starije od 55 godina.
Mobilni uređaji potpiruju ovisnost
U SAD-u, 64 posto vlasnika pametnih telefona društvenim mrežama pristupa preko mobilnog uređaja, a 2 do 5 korisnika to čini svakodnevno.