Izdvojeno

Kada klijentu reći “zbogom”!

Iako se u kriznim vremenima malo koja tvrtka odlučuje na tako drastične mjere, ponekad je otpustiti klijenta korak koji vam može uštedjeti vrijeme i novac.

Iako se u kriznim vremenima malo koja tvrtka odlučuje na tako drastične mjere, ponekad je otpustiti klijenta korak koji vam može uštedjeti vrijeme i novac.

Iako će se gubitak klijenta odraziti na vašu financijsku poziciju, postoje situacije u kojima je bolje na vrijeme raskinuti poslovni odnos od kojega imate više štete nego koristi.

Portal Inc. donosi četiri takva scenarija:

1.    Klijent vas omalovažava

Život je prekratak za poslovanje s ljudima koji vas i vaše zaposlenike tretiraju kao građane drugog reda. Klijent koji izaziva neprekidni stres u vašoj tvrtki kao kolateralnu štetu prouzročit će sumnju zaposlenika u vaše liderske kvalitete.

2.    Klijent ne cijeni dovoljno vaš trud

Cijena vaših usluga uključuje vrijednost i kvalitetu same usluge, uloženi trud i posvećenost tvrtke. Ukoliko klijent neprestano pokušava sniziti cijenu, očito ne poštuju vrijednost onoga što prodajete. Ako nije došlo do pomaka u kvaliteti nema razloga da pristanete na nižu cijenu.

3.    Klijent se pretjerano mješa u vaš posao

Klijent je vaše usluge odabrao s razlogom. Naravno da nije uvijek moguće reći klijentu što ga ide, no pretjerano « nestručno » uplitanje klijenta u « stručni » posao može dovesti do neželjenih situacija. Uvjerite klijenta kako ste stručnjaci u svom poslu jednako kao i oni u svojem.

4.    Klijent ne poštuje vaše ključne vrijednosti

Postoji cijeli set uvjerenja kojim se vodi vaše poslovanje. Ukoliko klijent ne dijeli iste stavove te očekuje da poslovanje prilagodite njihovim ne baš u potpunosti « legalnim » metodama, možda je vrijeme da se pozdravite.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version