Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Kako će koncept dijeljene mobilnosti i automatizacija revolucionirati automobilsku industriju do 2030.

Istraživanje pod nazivom Transformacija proizvodnje vozila: Kako će koncept dijeljene mobilnosti i automatizacija revolucionirati automobilsku industriju do 2030. predviđa značajne promjene s kojima će se suočiti proizvođači i potrošači.

Prema nalazima novog istraživanja koje je provelo PwC-ovo društvo za savjetovanje Strategy&, očekuje se da će do 2030. godine koncept dijeljene mobilnosti i automatizacija dovesti do revolucije u automobilskoj industriji koja će zahvatiti radnu snagu i proizvodnju,

Istraživanje pod nazivom Transformacija proizvodnje vozila: Kako će koncept dijeljene mobilnosti i automatizacija revolucionirati automobilsku industriju do 2030. predviđa značajne promjene s kojima će se suočiti proizvođači i potrošači. Proizvodnja vozila razdvojit će se na proizvodnju uglavnom osnovnih modela „automobila na zahtjev“ namijenjenih masovnom tržištu, koji će se iznajmljivati za pojedinačna putovanja i na proizvodnju vozila po narudžbi za one koji i dalje žele voziti vlastito vozilo ili žele da ih se u njemu vozi.

PwC-ovo društvo Strategy& očekuje da će iz tog razloga proizvođači originalne opreme (OEM) morati vrlo brzo razviti dvije različite vrste tvornica. Prva će biti usmjerena na standardizirana, umrežena „plug and play“ vozila namijenjena mladim urbanim vozačima. Drugi model tvornice prilagođenih vozila proizvodit će individualizirana vozila za niz potrošača, slično današnjem tržištu luksuzne i prestižne robe.

Istraživanje predviđa da će ova promjena radikalno promijeniti strukturu aktualne radne snage, budući da roboti preuzimaju sve veći broj poslova, kako na pokretnim trakama, tako i na pozicijama istraživanja i razvoja. Procjenjuje se da će u proizvodnji biti potrebno 40 do 60 % današnjih radnika sa suvremenim vještinama, iako potreban broj podatkovnih inženjera i programera može porasti za 90 %.

„Automobilska industrija nije značajno izmijenila svoj proizvodni model otkako je Ford uveo pokretnu traku prije više od jednog stoljeća“, kaže Heiko Weber, partner u društvu PwC Strategy& Njemačka, „no očekujemo da će se mnoge promjene ubrzati do 2021. godine.“

„OEM-ovi moraju započeti povećavati broja radnika koja će im biti potrebni tijekom sljedećeg desetljeća, kako zapošljavanjem ljudi s odgovarajućim vještinama, tako i zadržavanjem i prekvalifikacijom postojećih zaposlenika. Do 2030. godine broj podatkovnih inženjera gotovo će udvostručiti u postrojenju za prilagođenu proizvodnju, a povećati za 80 % u plug-and-play postrojenju, dok će broj potrebnih programera u istim tipovima postrojenja porasti za 90 % u prvom, odnosno 75 % u drugom tipu“, kaže Weber.

Rezultati istraživanja također pokazuju da će se tempo promjena ubrzati i u drugim područjima, pri čemu će se vrijeme potrebno za prijelaz od istraživanja i razvoja do proizvodnje smanjiti na dvije godine, u usporedbi s današnjih 3-5 godina. OEM-ovi će se također suočavati sa sve većom konkurencijom u vidu tehnoloških tvrtki koje će korisnicima moći izravno ponuditi rješenja za uslugu mobilnosti.

Istovremeno će rasti pritisak na proizvođače od kojih će se očekivati da uspostave troškovno znatno učinkovitije proizvodne procese kako bi se prilagodili sve raznolikijem rasponu vozila i dizajna.

„Automobilska industrija na pragu je revolucije u kojoj će upravljanje podacima i sposobnost prilagodbe biti ključni za opstanak“, kaže Weber. „OEM-ovi bi trebali već početi djelovati i napraviti ispravne odluke u pogledu proizvodnog modela i buduće radne snage“, dodaje Weber.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.