Angažiranost zaposlenika proizlazi iz tri važna čimbenika:
1. Usklađivanje zaposlenika s ciljevima i vizijama kompanije.
2. Vjera zaposlenika u kompetentnost menadžmenta i njihovu sposobnost za realizaciju postavljene vizije i ciljeva.
3. Povjerenje u prvog nadređenog iznad sebe.
Više pozitivnih te smanjenje negativnih tonova, vas kao menadžera, dobar su put ka višem stupnju angažiranosti zaposlenika. A kada su talentirani zaposlenici angažirani, tvrtka posjeduje jedan od glavnih preduvjeta za pobjedu na tržištu.
Evo nekoliko savjeta menadžerima – što smiju a što ne, kako bi postigli bolju angažiranost zaposlenika i samim time postali bolji menadžer.
Nemojte
1. Nemojte se ljutiti. Ljutnja nema mjesta u vašoj poslovnoj torbi, rekao je Mark Twain.
2. Nemojte biti hladni, grubi, udaljeni od zaposlenika i neprijateljski nastrojeni
3. Nemojte zaposlenicima slati različite i nejasne poruke. Poruke moraju biti jednostavne i fokusirane na prioritete – tako ćete zadržati vjerodostojnost.
4. Nemojte lagati zaposlenicima.
5. Ne donosite zaključke i nagle poteze, prije nego provjerite činjenice. Najlakše je istresti bijes na radnika, no ako on nakon toga izvuče činjenicu koja će nepobitno biti na njegovoj strani, osjećat ćete se jako neugodno.
Radite
1. Javno podržite radnike. Loše stvari ne morate iznositi javno, to im možete reći u „4 oka“.
2. Priznajte svoje pogreške i preuzmite na sebe odgovornost za njih.
3. Pitajte, slušajte, obrazložite…Najopasnije riječi koje menadžer može izgovoriti su: „vi jednostavno nerazumijete…“ ili „zato što sam ja tako rekao“.
4. Odgovorite na mail i telefonski poziv. Nije dobro biti osjetljiv na mailove i pozive zaposlenika. Kao što želite da vaši zaposlenici, puni razumijevanja odgovaraju kupcima, tako i vi odgovorite njima. Smatrajte im svojim klijentima.
5. Odajte priznanje svom timu. Jednostavno priznanje u obliku pohvale, zaposlenika će učiniti sretnijim. Idući posao odradit će još brže i efikasnije.
