Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako do bolje angažiranosti radnika – što menadžer treba, a što ne smije raditi?

Angažiranost zaposlenika vaše tvrtke ili tvrtke koju vodite, jedan je od glavnih preduvjeta za uspješno poslovanje. Istraživanja međunarodnih konzultantskih tvrtki pokazuju kako manje od 21 posto zaposlenih sebe smatra vrlo angažiranim, a čak osam posto zaposlenika priznalo je totalnu neangažiranost. Vi kao menadžer možete svojim ponašanjem utjecati na veću angažiranost zaposlenika, što će vas učiniti boljim i donijeti bolje rezultate samoj kompaniji. Izdvojili smo nekoliko stvari koje su poželjne, ali i one koje menadžeri ne bi trebali raditi…

Angažiranost zaposlenika vaše tvrtke ili tvrtke koju vodite, jedan je od glavnih preduvjeta za uspješno poslovanje. Istraživanja međunarodnih konzultantskih tvrtki pokazuju kako manje od 21 posto zaposlenih sebe smatra vrlo angažiranim, a čak osam posto zaposlenika priznalo je totalnu neangažiranost. Vi kao menadžer možete svojim ponašanjem utjecati na veću angažiranost zaposlenika, što će vas učiniti boljim i donijeti bolje rezultate samoj kompaniji. Izdvojili smo nekoliko stvari koje su poželjne, ali i one koje menadžeri ne bi trebali raditi...

Angažiranost zaposlenika proizlazi iz tri važna čimbenika:

1. Usklađivanje zaposlenika s ciljevima i vizijama kompanije.

2. Vjera zaposlenika u kompetentnost menadžmenta i njihovu sposobnost za realizaciju postavljene vizije i ciljeva.

3. Povjerenje u prvog nadređenog iznad sebe.

Više pozitivnih te smanjenje negativnih tonova, vas kao menadžera, dobar su put ka višem stupnju angažiranosti zaposlenika. A kada su talentirani zaposlenici angažirani, tvrtka posjeduje jedan od glavnih preduvjeta za pobjedu na tržištu.

Evo nekoliko savjeta menadžerima – što smiju a što ne, kako bi postigli bolju angažiranost zaposlenika i samim time postali bolji menadžer.

Nemojte

1. Nemojte se ljutiti. Ljutnja nema mjesta u vašoj poslovnoj torbi, rekao je Mark Twain.

2. Nemojte biti hladni, grubi, udaljeni od zaposlenika i neprijateljski nastrojeni

3. Nemojte zaposlenicima slati različite i nejasne poruke. Poruke moraju biti jednostavne i fokusirane na prioritete – tako ćete zadržati vjerodostojnost.

4. Nemojte lagati zaposlenicima.

5. Ne donosite zaključke i nagle poteze, prije nego provjerite činjenice. Najlakše je istresti bijes na radnika, no ako on nakon toga izvuče činjenicu koja će nepobitno biti na njegovoj strani, osjećat ćete se jako neugodno.

Radite

1. Javno podržite radnike. Loše stvari ne morate iznositi javno, to im možete reći u „4 oka“.

2. Priznajte svoje pogreške i preuzmite na sebe odgovornost za njih.

3. Pitajte, slušajte, obrazložite…Najopasnije riječi koje menadžer može izgovoriti su: „vi jednostavno nerazumijete…“ ili „zato što sam ja tako rekao“.

4. Odgovorite na mail i telefonski poziv. Nije dobro biti osjetljiv na mailove i pozive zaposlenika. Kao što želite da vaši zaposlenici, puni razumijevanja odgovaraju kupcima, tako i vi odgovorite njima. Smatrajte im svojim klijentima.

5. Odajte priznanje svom timu. Jednostavno priznanje u obliku pohvale, zaposlenika će učiniti sretnijim. Idući posao odradit će još brže i efikasnije.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.