Promovirajte sebe
Zvuči logično, ali većina nas nije prisutna na YouTubeu. Tom Ferry napisao je priručnik za bolji život „Life!By Design“ te je prije dvije i pol godine počeo stavljati videozapise na YouTube kako bi promovirao knjigu i postigao bolji SEO (search engine optimization). Uskoro su mu počele stizati ponude za predavanja diljem zemlje. Svaki tjedan je snimio po jedan video u kojem je govorio o pojedinim poglavljima, knjiga je postala bestseller, a Perry je pored knjige uspješno ‘prodao’ sebe.
Objavite i nadajte se
Justin Bieber ogledni je primjer kako ova metoda može uspjeti. Tinejdžer je na YouTubeu objavio niz glazbenih videozapisa koji su nakon nekog vremena pronašli svoju publiku. Zahvaljujući tome, otkrio ga je današnji menadžer Scooter Braun i Bieber je postao popularan i uspješan u diljem svijeta. Metoda nije rezervirana samo za glazbene talente – objavite video o nečemu u čemu ste najbolji (kuhanje kave, bojanje zidova…) i pričekajte reakciju.
Programirajte
Ako ne želite sami biti u kadru, pokažite program kojeg ste osmislili. Ubrzo nakon što je Google objavio unaprijeđenu tražilicu Google Instant, student Feross Aboukhadijeh je programirao YouTube Instant i svoj uradak detaljno opisao putem videa. CEO YouTubea, Chad Hurley, potom mu je ponudio posao i Aboukhadijeh danas uz studij radi za YouTube.